مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: مذاکرات‌مان با حامد حدادی برای پیوستن به تیم ما در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال، ادامه دارد.
شاپور یاوری در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، در ابتدا درباره چگونگی مذاکرات با حامد حدادی، اظهار کرد: مذاکرات​مان با حدادی ادامه دارد و البته هنوز به جای خاصی نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که حدادی از مهرام نیز پیشنهاد دارد، تا چند درصد احتمال می​دهید که او به تیم شما ملحق شود؟ گفت: بستگی دارد که طی مذاکرات تا چه حد بتوانیم نظرات هم را تامین کنیم و به هر حال ما دوست داریم که با یکدیگر کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بیان کرد: کینگ‌دائو، تیم حدادی حداقل تا ۱۴، ۱۵ اسفندماه درگیر بازی​های پلی‌آف است و اگر به فینال رسیدند مسابقات آن​ها تا ۲۵، ۲۶ اسفندماه طول می​کشد. به هر حال به نظر می​رسد اگر با وی به توافق برسیم، او را در دور برگشت در اختیار داشته باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از عملکرد تیم در سه مسابقه اول لیگ حرفه‌ای رضایت داشته​‌اید؟ گفت: تاکنون مشکلی نداشته​ایم و بدون دردسر این سه مسابقه را پشت سر گذاشته​ایم.

یاوری درباره میزان رضایتش از متیف، سرمربی خارجی تیمش و این‌که با آمدن این مربی تا چه اندازه به اهدافی که مدنظرشان بوده است، رسیده​اند؟ خاطرنشان‌کرد: از سرمربی تیم رضایت داریم و تاکنون به آن‌چه می‌خواستیم رسیده​ایم ولی زود است که در این زمینه نظر بدهیم تا ببینیم به آن چه می​خواهیم می‌رسیم یا خیر و راه بسیاری پیش رو داریم.

وی در پایان درباره دیدار آینده این تیم مقابل دانشگاه آزاد، گفت: هر دو تیم شرایط مشابه​ای دارند. دانشگاه آزاد میزبان است و می​خواهد از میزبانی‌اش استفاده کند و ما هم می​خواهیم از عناوین​مان دفاع کنیم و به همین دلیل بازی خاص می​شود و باید دید در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.