سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر مردان ژوزه مورینیو، به عنوان به یاد ماندنی‌ترین موفقیت روخی‌بلانکو در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دیه‌گو سیمئونه پیروزی ۳ بر یک اتلتیکومادرید برابر چلسی در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را بهترین نتیجه‌ای دانست که تیمش در این رقابت‌ها کسب کرده است.

سیمئونه اظهار داشت: بهترین لحظه‌ای که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کردم، تمام بازی‌مان در خانه چلسی بود. در آن دیدار در لندن، ما بهترین شیوه‌ روند بازی را درک کردیم به خصوص وقتی این موضوع را در نظر داشته باشید که عقب افتادن از حریف کار ما را سخت‌تر کرده بود. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد توانایی ما برای واکنش نشان دادن به گل خورده بود و مهمتر از آن عملکردی خارق‌العاده‌ای بود که ما در نیمه دوم بازی ارائه کردیم.

سیمئونه در ادامه از بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ به عنوان مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یاد کرد و افزود: این سه تیم با سایر تیم‌ها فرق دارند. پس از آنها ما هستیم که می‌کوشیم رقابت کنیم. البته امسال ممکن است تیم‌هایی باشند که شگفتی‌ساز شوند و من فکر می‌کنم این تیم‌ها پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، بایرلورکوزن و اتلتیکومادرید هستند.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازی فرداشب (چهارشنبه) تیمش در خانه بایرلورکوزن در دور رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: این یک بازی مهم برابر حریفی است که بسیار خوب بازی می‌کند، در خط میانی مهره‌های پرسرعتی دارد و به شیوه‌های متفاوتی حمله می‌کند و مهارت خاصی در استفاده از توپ‌های مرده دارد. در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اگر پای‌تان بلغزد فرصتی برای جبران نیست. این یعنی که باید حواس‌تان را جمع کنید به خصوص در بازی رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.