سرمربی رئال مادرید که اکنون فاصله‌اش با کاتالان‌ها را به ۴ امتیاز رسانده تاکید کرد از باخت بارسلونا شگفت زده شده است.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا موفق شد در خانه الچه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

کریم بنزما ۵۶ و کریستیانو رونالدو ۶۹ گل های رئال را به ثمر رساندند. با این نتیجه، رئال ۶۰ امتیازی شد و با رساندن فاصله‌اش با بارسلونا، در صدر جدول رده بندی باقی ماند. الچه هم که اوضاع خوبی ندارد، با ۲۳ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته است.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: پس از آن که بارسلونا در دیدار این هفته خود شکست خورد، رویارویی با الچه برای ما اهمیت بسیار بالایی پیدا کرد. با پیروزی در این دیدار می توانستیم فاصله مان را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دهیم که این کار را هم انجام دادیم. روشن است که باخت بارسلونا همه را شگفت زده کرده است زیرا این تیم در فرم بسیار خوبی قرار داشت و خیلی هم خوب بازی می کرد. اکنون فاصله ما با آنها بیشتر شده است. البته همان طور که پیشتر هم گفتم، قهرمان لیگ در روز پایانی مشخص خواهد شد.

رئال مادرید چندی پیش در داربی مادرید با نتیجه چهار بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورده بود اما پس از آن با سه پیروزی مشابه دو بر صفر در همه رقابت‌ها، واکنش خوبی به آن باخت نشان داده است. آنچلوتی که برای صدمین بار روی نیمکت رئال مادرید می‌نشست، از اینکه تیمش در این دیدار هم توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد ابراز رضایت کرد.

وی در این باره اظهارکرد: در این صد بازی، همه چیز برای رئال مادرید خوب پیش رفته است. امیدوارم در صد بازی آینده بتوانیم بیشتر از این به پیروزی برسیم. ما تمرکز بالایی داشته ایم و همه مان کارهایی کا باید را خیلی خوب انجام داده‌ایم. پس از باخت مقابل اتلتیکو، روی کارهای دفاعی مان بیشتر کار کردیم. بازیکنان الچه کیفیت بالایی داشتند اما ما در این دیدار به آنها اجازه ندادیم توانایی هایشان را ثابت کنند. شک نداشتم که این بازی را می بریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.