رییس پیشین رئال مادرید بر این باور است که دلیل جدایی مورینیو از رئال این بوده که او نتوانسته زیر فشارهای مربیگری در این باشگاه تاب بیاورد.
به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ هدایت رئال مادرید را به دست داشت. او در نخستین فصل روی نیمکت قوهای سپید توانست جام حذفی فوتبال اسپانیا را کسب کند. آقای خاص در فصل دوم نیز قهرمانی در لالیگا را به دست آورد اما در سال سوم حضور در سانتیاگو برنابئو هیچ جامی را کسب نکرد و به دلیل اختلاف‌های زیادی که در رختکن این تیم به وجود آمد، فوتبال اسپانیا را ترک کرد.

رامون کالدرون در این زمینه گفت:‌ مربیگری در رئال مادرید خیلی خیلی سخت است. برای درک این موضوع ببینید چه اتفاق‌هایی برای ژوزه مورینیو رخ داد. او شخصی است که همواره زیر فشار زیادی کار کرده است اما در رئال نتوانست طاقت بیاورد. وقتی مورینیو رئال مادرید را ترک کرد، همه چیز به هم ریخته بود. رئال در شرایط بسیار بدی قرار داشت. او پس از سه سال، باشگاه را در حالی ترک کرد که مشکلات زیادی به وجود آمده بود و خیلی‌ها به خاطر مشکلاتی که وجود داشت، مقابل هم قرار گرفته بودند.

مورینیو که قصد داشت رئال مادرید را برای دهمین بار به قهرمانی در اروپا برساند، هرگز نتوانست این کار را انجام دهد. او در فصل آخر با ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه به مشکل خورد و در پایان قراردادش و با توافق دوطرفه، رئال مادرید را ترک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.