خبرگزاری ترمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اعتراضش به صحنه مشکوک برخورد عقیلی با مهاجم ذوب‌آهن در محوطه جریمه گفت: من در تماسی که پس از بازی با برخی کارشناسان داشته‌ام گفته‌اند که این صحنه پنالتی بوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: در نیمه نخست بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۲۰ بازی در دست تیم ما بود و با اشتباهات فردی خودمان به تیم حریف یک ضربه پنالتی دادیم که منجر به گل سپاهان شد و در ادامه با ۱۰ نفره شدن تیم حریف فشار زیادی به سپاهان آوردیم و توانستیم به گل تساوی برسیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی برای تیم ما بود به این دلیل که به تیم بزرگ سپاهان موقعیت زیادی ندادیم و در نیمه دوم با توجه به ۱۰ نفره شدن تیم سپاهان می‌توانستیم نتیجه را بهتر کنیم اما چنین نشد و بازی با تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره قیاس داربی اصفهان و تهران از نظر کیفی بیان کرد: داربی اصفهان به مراتب بهتر از داربی تهران است و داربی تهران به علت شرایط خاصی که دارد از استرس زیادی برخوردار است و کادر فنی هر ۲ تیم به دنبال این هستند اول گلی دریافت نکنند و پس از آن به گل برسند و بنده ۲ داربی در اصفهان تجربه کردم که از نظر کیفیت از سطح بالایی برخوردار بود و باید به بازیکنان ۲ تیم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک بگویم.

گل‌محمدی درباره اینکه در این دیدار محمدباقر صادقی به رشید مظاهری ترجیح داده شد، تصریح کرد: صادقی در تمرینات خوب ظاهر شد و برخی مشکلات که در نیم‌فصل اول برای این بازیکن بوجود آمد حل شده است و با توجه به تجربه زیادی این دروازه‌بان کادر فنی صلاح دید که در این دیدار از این بازیکن استفاده کند.

وی درباره عملکرد حجت حق‌وردی در خط دفاعی توضیح داد: در این دیدار یکی از دفاع‌های تأثیرگذار خودمان سانتوس را در اختیار نداشتیم و حق‌وردی بازیکن جوانی است و تجربه زیادی ندارد و با توجه به اینکه سومین بازی وی در لیگ برتر بود می‌توانم بگویم عملکرد نسبتاً خوبی نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اعتراضش به صحنه مشکوک برخورد عقیلی با مهاجم ذوب‌آهن در محوطه جریمه بیان کرد: من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته‌ام که تا جایی که می‌توانم درباره عملکرد داوری صحبتی نمی‌کنم و من در تماسی که پس از بازی با برخی کارشناسان داشته‌ام گفته‌اند که این صحنه پنالتی بوده و در بازی پرسپولیس نیز آقای اکبریان این پنالتی را برای ما نگرفت و از همین جا بدون هیچ صحبتی برای اکبریان آرزوی موفقیت دارم.

گل‌محمدی درباره عملکرد نه چندان خوب تبریزی در خط حمله گفت: وقتی مهاجم چند موقعیت خراب کرده است نشان دهنده این است که این بازیکن دوندگی زیادی داشته است و توانسته خود را به خوبی به خط حمله برساند و تبریزی در چند دیدار گل‌های حساسی را برای ما به ثمر رسانده است و امروز نیز می‌توانست گل بزند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )