ملی‌پوش فوتبال بانوان ایران می‌گوید در صورتی که تمرینات ایران به خوبی برگزار شود ملی‌پوشان می‌توانند در چین تایپه در مسابقات مقدماتی المپیک موفق شوند.
ندا عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمرینات تیم ملی و شرایط بازیکنان برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ریو، گفت: حدود ۲ ماه است که به طور مستمر تمرینات تیم ملی پیگیری می‌شود و در یک ماه آینده به چین تایپه که محل برگزاری مسابقات است اعزام می‌شویم.

وی درباره ۲ دیدار دوستانه ایران با ازبکستان، اظهار داشت: این بازی محک خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و آنالیز کنیم. در تمرینات این دوره نیز روی همان نقاط ضعف کار می‌کنیم. در حال حاضر شرایط اردو، تمرینات، اسکان و کلاس‌های تئوری خوب است و فکر می‌کنم می‌توانیم اتفاق خوبی را در تایپه رقم بزنیم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان درباره تایپه و لائوس حریفان ایران در این دوره، عنوان کرد: ۶ سال پیش در جام ملت‌های آسیا با تایپه بازی کردیم. تیم خوبی بود، اما لازم است ما اول از خودمان شناخت داشته باشیم بعد از حریفان. از تیم لائوس هم هیچ اطلاعاتی نداریم، اما قطعاً به همان اندازه‌ای که ما کار می‌کنیم حریفان‌مان هم تلاش می‌کنند. کادر فنی هم بازی این تیم‌ها را آنالیز می‌کند و با اطلاعات خوبی که به دست می‌آورند می‌توانند کمک کنند.

عبدالله‌زاده در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه فکر می‌کنی ایران بین دو حریفش شانسی برای صعود به دور دوم داشته باشد یا خیر، تصریح کرد: اگر تمرینات به این صورت پیش برود با همدلی و تلاش شبانه‌‌روزی می‌توانیم موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.