ستاره سابق رئال‌مادرید می گوید دوست دارد شالکه در آلمان رئال مادرید را شکست دهد ولی تیمی که در مجموع خوب بود راهی مرحله بعد شود.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید و شالکه در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می روند که این دیدار برای رائول دیداری جذاب است. رائول که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال‌مادرید است در تیم آلمانی شالکه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که این تیم آلمانی پیراهن رائول گونسالس را بایگانی کرد.

رائول درباره ارزیابی خود از دیدار رئال‌مادرید و شالکه گفت: طبیعی است که رئال شانس بیشتری برای برد داشته باشد. به نظرم رئال می تواند در آلمان دست پر خارج شود و شالکه را شکست دهد. من هر دو تیم را دوست دارم. درست است که زمان کمی در شالکه بودم ولی همیشه خاطرات آنجا همراه من است و از حضور در این تیم افتخار می کنم. راستش برای من خیلی سخت است که بگویم دوست دارم کدام تیم صعود کند. هر دو تیم را دوست دارم. اگر بخواهم راستش را بگویم دوست دارم شالکه در آلمان پیروز شود و رئال‌مادرید در اسپانیا پیروز شود و تیمی که در این دو دیدار بازی بهتری به نمایش گذاشت به مرحله بعد راه یابد.

رائول ۳۷ ساله ادامه داد: من سالهای زیادی در رئال مادرید بازی کردم و توانستم افتخارات زیادی با تیم محبوبم کسب کنم. از طرفی ۲ سال بسیار فوق العاده را در شالکه سپری کردم و توانستم خودم را احیا کنم به همین خاطر علاقه زیادی به شالکه دارم.

رائول گونسالس در حال حاضر در تیم نیویورک کاسموس بازی می کند. او تا قبل از سال ۲۰۱۰ در تیم رئال‌مادرید بازی کرد و توانست گلهای مهمی برای رئال به ثمر برساند و پس از آن راهی شالکه شد و ۲ سال در این تیم آلمانی بازی کرد و توانست روند گلزنی خود را ادامه دهد. او سپس راهی فوتبال قطر شد و در تیم السد قطر فوتبالش را ادامه داد تا اینکه دو ماه پیش به عضویت تیم نیویورک کاسموس آمریکا درآمد.

رائول درباره احتمال بازگشت خود به رئال‌مادرید در آینده با هر پست و مقامی گفت: رئال خانه من است. هر وقت به این باشگاه می‌روم انگار در خانه خودم هستم. خیلی دوست دارم در آینده نزدیک هر طور شده به رئال برگردم و به تیم محبوبم کمک کنم. دوست دارم هر کمکی که از من خواسته است انجام دهم. منتظرم تا با من تماس گرفته شود. از هر فرصتی برای کمک به رئال مادرید استفاده می کنم. زمانی که در السد بازی می کردم به رئال برگشتم و در یک بازی احساسی برابر تیم سابق خودم به میدان رفتم. رفتار تماشاگران در آن دیدار از یادم نمی رود. آن بازی خیلی برای من احساسی بود. آنجا فهمیدم که هواداران رئال هنوز من را پس از سالها دوست دارند. در حال حاضر در کاسموس بازی می کنم. دوست دارم در پروژه باشگاه نیویورک کاسموس به این تیم کمک کنم. عضویت در این تیم برای من خیلی اتفاق خوبی است. فوتبال در امریکا رنگ و بوی متفاوتی دارد و این من را جذب کرد. فوتبال در این کشور در سال های اخیر رشد کرده است و فکر می کنم به زودی امریکا به تیمی قدرتمند در فوتبال تبدیل شود. شاید ۳-۴ سال در اینجا بمانم. چه کسی می داند در این مدت در رئال چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ شاید پس از این مدت به رئال برگردم.

ستاره سابق رئال‌مادرید در پایان درباره وضعیت این تیم در لیگا گفت: تیم در چند بازی پرفراز و نشیب بوده است. شکست در داربی مادرید خیلی تلخ بود و باعث شد اختلاف امتیازی رئال با بارسلونا از بین برود. اتلتیکو تیم خوبی در این فصل است ولی نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده است. به نظرم از بین رئال و بارسا یک تیم به عناون قهرمانی دست پیدا خواهد کرد. در حال حاضر رئال با یک امتیاز در صدر است و هیچکس نمی داند چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.