در تمرین امروز (یک‌شنبه) استقلال برخی بازیکنان با مربیان تیم به کری‌خوانی پرداختند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل گسترش فولاد تبریز ساعت ۱۶ امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه و در هوایی سرد برگزار شد.

* بازیکنان استقلال در گروه‌های چند نفره پیش از آغاز تمرین به بازی تنیس - فوتبال پرداختند و در این بازی کُری زیادی با هم داشتند به طوری که رضا عنایتی، محسن فروزان و حنیفت عمران‌زاده پس از غلبه بر گروه ۳ نفره ستار همدانی، امیرحسین صادقی و امید ابراهیمی به شادی پرداخته و به همراه محمود فکری مقابل دوربین یکی از عکاسان عکس یادگاری انداختند.

*پسر بچه‌ای به نام حسام که امیر قلعه‌نویی از فوتبالش تمجید و وی را لیونل مسی فوتبال ایران معرفی کرده بود در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت که مورد استقبال سرمربی و بازیکنان استقلال قرار گرفت. قلعه‌نویی با دیدن این پسر بچه خوشحال شد و وی را به وسط زمین برد تا او در بخش‌های تمرینی بازیکنان شرکت کند. همچنین سرمربی استقلال دقایقی با حسام به تمرین فوتبال پرداخت.

*یعقوب کریمی تنها غایب تمرین آبی‌پوشان بود. 

* هاشم بیک‌زاده با تاخیر در تمرین حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی کار کرد. 

* امیر قلعه‌نویی با ۵ دقیقه تاخیر وارد زمین شد و مورد تشویق برخی از هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران با شعار "امیر ژنرال را عشقه، استقلال را عشقه" وی را تشویق کردند.

* باد شدیدی در کمپ می‌وزید که باعث شده بود بیشتر بازیکنان با کلاه و دستکش تمرین کنند.

* هنگامی که بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز خودشان را گرم می‌کردند، دروازه‌بانان استقلال در گوشه‌ای از زمین به بازی آقا وسط و دستش‌ده پرداختند. 

* فریدون زندی که در تمرینات روزهای گذشته استقلال شرکت می‌کرد امروز در تمرین حضور نداشت. همچنین بازیکن اوکراینی که چند روز پیش در تمرین استقلال حضور یافته بود امروز نیز در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین حضور داشتند و از نزدیک نظاره‌گر تیم‌شان بودند.

* بازیکنان استقلال پس از گرم کردن به کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* قرار است تیم استقلال به زودی در دیدار دوستانه به مصاف تیم پارسه برود. 

* یک دروبین تلویزیونی که برای تهیه مستندی درباره آلودگی هوا در تمرین استقلال حضور داشت به تهیه گزارشی درباره تمرین استقلال پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.