تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. تنها غایب تمرین تاکتیکی امروز یعقوب کریمی بود که این بازیکن برای انجام تست نهایی امروز عصر راهی کلینیک استقلال شد تا وضعیت او مشخص شود.

*امیرحسین صادقی که به دلیل سرماخوردگی شدید از بعد از بازی با پیکان در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*قبل از شروع تمرین امروز استقلال امیر قلعه‌نویی در رختکن تماشاگر دیدار ذوب آهن و استقلال خوزستان بود.

*محسن فروزان که در تمرین صبح امروز حضور نداشت امروز عصر زیر نظر کریم بوستانی به تمرین پرداخت. از آنجا که تمرین دروازه‌بانان تیم استقلال در نزدیکی محوطه خبرنگاران برگزار می شود کریم بوستانی ضرباتی را به سطح دروازه زد که وحید طالب‌لو این ضربات را دفع می‌کرد. در این لحظات فروزان طالب‌لو را مورد تشویق قرار می‌داد.

*سیروس دین‌محمدی که همین چند روز پیش با تیم امید استقلال به عنوان سومی مسابقات امیدهای تهران رسیده بود در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کرد. وی برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

*بازیکنان استقلال در تمرین امروز این تیم پیگیر مطالبات خود بودند و به هنگام گرم کردن پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند. از آنجا که روز چهارشنبه مبالغی به حساب برخی از بازیکنان واریز شده است آنها پیرامون این موضوع صحبت‌ می کردند. ظاهرا قرار است روز دوشنبه نیز مبالغی به دیگر بازیکنان استقلال پرداخت شود.

*بازیکنان تیم استقلال در بخش اول تمرین امروز به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در نیمی از زمین در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی را انجام دادند. به هنگام این مسابقه درون تیمی امیر قلعه‌نویی نیز در زمین حضور داشت و نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کرد.

*حدود ۷۰ نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین این تیم از نزدیک دیدن کردند.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در دو نوبت برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان ابتدا از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک کار بدنسازی انجام خواهند داد و در نوبت عصر کار تاکتیکی را پشت سر می‌گذارند.

* رضا صادق‌پور عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم در تمرین امروز حاضر بود.

*تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در دیداری دوستانه در کمپ زنده‌یاد حجازی به مصاف پارسه تهران می‌رود تا آبی‌ پوشان برای دیدار روز جمعه مقابل گسترش فولاد آماده شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.