نیمه اول دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل زرکان با یک گل به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم زرکان رفت که این بازی در نیمه اول با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و تک‌گل این نیمه را محمد عباس‌زاده در دقیقه ۳۳ برای پرسپولیس به ثمر رساند.

*ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی را مسعود همامی، حمیدرضا علی‌عسگری،‌مبین میردورقی، مهرزاد کفشگری، افشین اسماعیل‌زاده، محمد عباس‌زاده، مهدی دغاغله، رضا خالقی‌فر، ژوزه تادو، علی علیپور و مهدی جعفرپور تشکیل دادند.

*تنها بازیکن سرشناس تیم زرکان مهدی ثابتی دروازه‌بان کهنه‌کار فوتبال کشورمان بود که حتی در تعطیلات نیم فصل صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس شنیده می‌شد.

*حدود ۳۰ هوادار پرسپولیس این بازی تدارکاتی را تماشا کردند.

*بازیکنانی که دیروز مقابل پدیده به میدان رفته بودند امروز تمرین ریکاوری انجام داده و بعد از دقایقی درفشی‌فر را ترک کردند و بازیکنان ذخیره یازده بازیکن پرسپولیس را تشکیل دادند.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز با کمی تأخیر به محل تمرین آمد.

*این دیدار از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

*از نکات جالب توجه بازی امروز این بود که تیم زرکان لباس یک دست به تن نداشت و لباس تعدادی از بازیکنان این تیم با یکدیگر متفاوت بود.

*بازیکنان پرسپولیس هم با لباس‌هایی بازی کردند که بر روی آن نام اسپانسر دیده می‌شد و این در حالی است که در چند بازی اخیر رسمی پرسپولیس این تیم با لباس‌هایی به میدان رفت که نام هیچ اسپانسری بر روی آن دیده نشد.

*داوران این دیدار شرایط جالبی داشتند به طوری که داور وسط و کمک‌داور اول از اضافه وزن رنج می‌بردند و داور دوم هم در صحنه‌های متعددی چندین متر از آخرین بازیکن تیم زرکان عقب بود و مشخص نبود که او چطور آفسایدها را می‌گیرد!

*در این بازی پرسپولیس در نیمه اول بدون کاپیتان در زمین حاضر شد.

*هواداران پرسپولیس در پایان نیمه اول بارها حمید درخشان را تشویق کردند.

*در نیمه اول حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس ننشست و در گوشه دیگر زمین بازی را زیر نظر داشت.

*محمدرضا خانزاده بازیکن مصدوم پرسپولیس که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند امروز دور زمین به صورت اختصاص دوید.

*وکیل حقوقی حمید درخشان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

*در حالیکه پیام صادقیان اعلام کرده بود از شنبه در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر می‌شود اما این بازیکن امروز هم به همراه رضا نوروزی دور زمین اختصاصی دوید و در دقایقی زیر نظر کادر پزشکی کار با توپ انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.