مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نگرانی بابت نتایج پیکان نداریم زیرا تیم قوامش را برای پیروزی به دست آورده است.
محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی یک بر یک پیکان مقابل نفت و اعتراض مربیان دو تیم نسبت به عملکرد داور اظهار داشت: به نظر بازیکنان تیم پیکان گلی که نفت به ثمر رساند روی مهدی رحمتی خطا شده بود و حرکتی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت پشت محوطه ۱۸ قدم انجام داد و توپ را دفع کرد باید پس از آن اخراج می‌شد. اگر قضاوت داوری مشکل داشته به ضرر دو طرف بوده است.

وی در مورد اینکه نفتی‌ها اعتقاد داشتند اعتراض پیکان پس از شکست این تیم مقابل استقلال روی عملکرد داور تاثیر گذاشته، گفت: فکر نمی‌کنم داوران تاثیرگذار باشند. در این بازی شاهد اشتباه برای هر دو تیم بودیم. در هر صورت بازی بسیار خوبی بود و ما امیدوار بودیم در این بازی به برتری برسیم. یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. البته نکته مهم این مسئله استقبال اهالی شهر قدس بود که بسیار خوب بود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اینکه این تیم نتوانسته با صمد مرفاوی تاکنون به پیروزی برسد، گفت: تیم ما قوامش را برای پیروزی به دست آورده است. بازیکنان از لحاظ فنی عملکرد خوبی دارند. نگرانی از این بابت نداریم. در بازی با نفت هم بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند و فاصله زیادی بین ما و تیم صدرنشین جدول نبود.

شیعی در مورد اینکه اعتراض باشگاه پیکان به تورج حق‌وردی داور دیدار با استقلال به کجا کشید، گفت: ما اعتراض خود را کتبا اعلام کردیم و منتظر جواب کمیته داوران هستیم. روزی که به فدراسیون رفتیم عسگری حضور نداشت و ما نامه‌ای نوشتیم تا تحویل او بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.