سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه اشتباه داور موجب شد که حق صبا در این بازی ضایع شود گفت: چرا کمیته داوران در انتخاب داور بازی‌ها ما دقت نظر ندارد؟
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی تارتار عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نباید با اشتباه داوری حق صبا ضایع شود اظهار کرد: در صحنه پنالتی داور کاملا اشتباه کرد.

وی گفت: بالاخره نفهمیدیم اگر توپ به دست بخورد پنالتی است یا اگر دست به توپ بخورد پنالتی اعلام می‌شود؛ امیدواریم که نظر ما اشتباه باشد ولی اگر داور تصمیم اشتباهی گرفته باشد حق بزرگی از تیم صبا پایمال شده است.

سرمربی صبای قم با اشاره به دیگر اشتباه داور این دیدار بیان کرد: اگر داور خطا را روی مهاجم ما اعلام کرده بود حریف ۱۰ نفره شده بود و نتیجه بازی بسیار متفاوت بود.

وی افزود: با اعلام احترام نسبت به کمیته داوران، ولی این نکته قابل ذکر است که داوران جوان را روی تیم ما آزمایش می‌کنند و از داوران با تجربه فقط برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال استفاده می‌شود.

تارتار در خصوص بازی دو تیم نیز اظهار کرد:‌امروز شاهد یک فوتبال زیبا از سوی دو تیم صبا و تراکتور سازی بودیم و به ثمر رسیدن ۵ گل در این دیدار نشان دهنده این است که دو تیم بازی جذاب و تهاجمی را برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی که داشتیم فشار زیادی را به مرکز خط دفاعی تیم تراکتور سازی وارد کردیم گفت: یکی از مشکلات امروز صبا اشتباهات فردی بود و برای اینکه بتوانیم موفق باشیم باید اشتباهات فردی به حداقل برسد و بازیکنان در تمرینات بیشتر تلاش کنند.

سرمربی صبای قم با اشاره به مشکل صبا در خط حمله و عدم حضور احمد حسن‌زاده و مارکو آوریلو دو مهاجم گلزن صبا در نیم فصل بیان کرد: همین مسئله موجب بروز برخی ناهماهنگی‌ها در خط حمله صبا شده است.

تیم‌های صبای قم و تراکتور سازی تبریز از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در قم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود تیم مهمان پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.