آبی - اناری ها پس از خروج پپ گوآردیولا در زمین آتلتیک بیلبائو رکورد بدی به جای گذاشته اند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در دیدار هفته بیست و دوم خود در لیگا اسپانیا، امشب (شنبه) و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در سن مامس جدید، میهمان آتلتیک بیلبائو است. این دیدار در حالی برگزار می شود که بارسا با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و بیلبائو هم با ۲۳ امتیاز سیزدهم است.

سفر بارسلونا به سن مامس در حالی انجام می شود که این تیم طی سه سال گذشته در این ورزشگاه هیچ توفیقی نداشته است. پس از آخرین پیروزی در سن مامس، این تیم دو تساوی و یک شکست در خانه بیلبائو را تجربه کرده است. آخرین باری که بارسلونا در زمین بیلبائو به پیروزی رسید به فصل ۱۱-۲۰۱۰ باز می گردد که جوزپه گوآردیولا هدایت این تیم را به دست داشت.

در واقع مشکلات بارسلونا در زمین بیلبائو از زمانی آغاز شد که مارچلو بیلسا هدایت این تیم را به دست گرفت. در دوره گوآردیولا هم البته این تیم در آستانه پیروزی مقابل بارسلونا بود و با گل وقت های تلف شده لیونل مسی توانست بازی را به تساوی دو بر دو برساند. البته تغییر مربی و خروج بیلسا هم از بیلبائو نتوانسته طلسم ورزشگاه سن مامس را برای بارسلونا بشکند. در دوران مربیگری تیتو ویلانووای فقید نیز بارسلونا به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو نرسید.

فصل گذشته و پس از آن که بارسلونا پا به سن مامس جدید هم گذاشت، شکست یک بر صفر حاصل تلاش آنها در این ورزشگاه بود تا بارسلونا با تاتا مارتینو هم در این استادیوم شکست را پذیرا شود.

بارسلونا در دیدارهای لیگ فوتبال اسپانیا ۸۳ بار در سن مامس به میدان رفت که ۴۲ بار با پیروزی این ورزشگاه را ترک کرده است. ۱۹ دیدار مساوی شده و ۲۲ بازی هم با پیروزی کاتالان ها همراه بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.