سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که برای شکست دادن اتلتیکومادرید در دربی امشب انگیزه شخصی ندارد و در خدمت تیم کار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل اتلتیکومادرید در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: مارسلو در فهرست بازیکنان برای این مسابقه قرار دارد زیرا ما منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم. مطمئنیم که آنها کارت زرد او را می‌بخشند. هنوز در مورد اینکه خدیرا بازی کند یا ایارامندی تصمیم نگرفته‌ام. مصدومیت راموس جدی است. او پنج هفته تمرینات را از دست می‌دهد اما من به واران و ناچو ایمان دارم. آنها خیلی انگیزه دارند و مشتاق بازی کردن هستند. من مطمئنم کارشان را عالی انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: کاسیاس همیشه همین است. او همیشه تجربه و اطمینان را به تیم می‌آورد و این تغییر نمی‌کند. او مرتب بازی می‌کند و به کارش ادامه خواهد داد. در حال حاضر او آرامش بیشتری دارد و در نتیجه از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار است. مسائل زیادی حول این بازی وجود دارد. در کوپا‌دل‌ری عالی بازی نکردیم. در مهم‌ترین بخش فصل هستیم و این یک دربی است. همه اینها هیجان و توقعات زیادی خلق می‌کنند. عالی آماده می‌شویم و مطمئن هستیم. عالی بازی می‌کنیم و معتقدم که پیروز می‌شویم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خاطرنشان کرد: می‌توانیم از کوئنترائو یا آربلوا در سمت چپ استفاده کنیم. اگر آنها کارت مارسلو را پاک نکنند، هیچ مشکلی نداریم. مثل همیشه باید کاملا تمرکز داشته باشیم و مرتکب اشتباه نشویم. باید شجاع باشیم و همان طور که دوست داریم بازی کنیم. برای شکست اتلتیکو مادرید انگیزه شخصی ندارم. برای تیمم کار می‌کنم. خاطرات بسیار خوبی از بازی مقابل این تیم داریم. شاید بهترین خاطره دوران مربیگری‌ام باشند و این ها مسائل شخصی نیستند. تیم بسیار جنگنده است و بازیکنانم این را امشب نشان می‌دهند.

وی اضافه کرد: رونالدو مثل همیشه باانگیزه است. او شرایط بسیار خوبی دارد و یک هفته تمرین برای او خوب بود. از خشونت اتلتیکو نمی‌ترسیم. این تیم به خصوص در دفاع بسیار سخت تلاش می‌کند. آنها یکی از بهترین خطوط دفاعی را دارند. هدف ما به پیروزی رسیدن در این مسابقه است.

آنچلوتی گفت: اتلتیکو می‌تواند از غیبت په‌په و راموس برای ضربه زدن به ما استفاده کند؛ در بازی مقابل سویا هم همینطور بود. ما در آن مسابقه عالی بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.