بازیکن استقلال گفت: کرار اشتباه کرد و اگر در دقایقی که ۱۰ نفره بودیم از سایپا گل می‌خوردیم او مقصر بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد فخرالدینی بعد از تمرین امروز استقلال اظهار داشت: خدا را شکر تمرین خوبی داشتیم و روحیه بازیکنان بالاست و به نظرم می‌توانیم بازی مقابل پیکان را با پرزوزی پشت سر بگذاریم.

وی در مورد غیبتش در دیدار با سایپا و اینکه آیا می‌تواند در دیدار مقابل پیکان در ترکیب اصلی بازگردد، گفت: در دیدار قبلی ۳ کارته بودم و نتوانستم استقلال را همراهی کنم اما برای بازی بعدی در لیست ۱۸ نفره تیم قرار خواهم گرفت البته اینکه بازی کنم یا خیر به نظر کادر فنی و صلاحدید آنها برمی‌گردد که اگر تشخیص دهند به تیم کمک خواهم کرد و اگر هم غیر این باشد روی نیمکت خواهم نشست.

فخرالدینی درباره حرکات کرار در دیدار مقابل سایپا گفت: او کار اشتباهی کرد. اگر در دقایقی که ۱۰ نفره بودیم گل می‌خوردیم به طور حتم کرار مقصر بود. جاسم عصبی است البته مطالباتش هم عقب افتاده و باشگاه باید پیگیری کند تا در این مورد مشکلات مالی برطرف شود تا با پرداخت پول به بازیکنان فشارها کمتر شود.

بازیکن استقلال افزود:‌البته ما هم پول نگرفته‌ایم. فقط پرداختی ما به همان اول فصل مربوط می‌شود و حدود ۷ ماه است که دیگر از باشگاه پولی دریافت نکردیم.

وی در خصوص دیدار با پیکان گفت: روحیه بازیکنان خوب است و امیدوارم این دیدار را هم ببریم تا روند بردهایمان ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.