سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی نرسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، نشست خبری پیش از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد، از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در باشگاه تراکتورسازی برگزار شد و علیرضا مرزبان، سرمربی پدیده نتوانست در این نشست حضور پیدا کند.

کاظم شهریاری، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در این خصوص اظهار کرد: کاروان تیم فوتبال پدیده، ساعت ۱۵:۰۰ مشهد را به مقصد تبریز ترک می کند و به همین دلیل سرمربی این تیم نتوانست در نشست پیش از بازی حضور پیدا کند.

وی افزود: ساعت ۱۶ امروز نیز، تیم های فوتسال مس سونگون و پایاسازه بازی های خود را در لیگ برتر انجام می دهند و به همین دلیل برای پوشش خبری آن مسابقات توسط خبرنگاران، نتوانستیم این نشست را به ساعات دیگر منتقل کنیم.

این در حالی است که عدم حضور سرمربیان تیم های میهمان در نشست های خبری پیش از بازی هایی که در تبریز انجام می شود، به یک سریال تکراری تبدیل شده و هربار نیز ساعت پرواز تیم های میهمان، مورد بهانه قرار می گیرد.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.