مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز نسبت به تعلیق محرومیت وحید شمسایی در آستانه رویارویی دو تیم فوتسال تاسیسات دریایی و حفاری واکنش نشان داد.
علیرضا حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بخشش وحید شمسایی از سوی کمیته انضباطی در آستانه دیدار امروز دو تیم تاسیسات دریایی و حفاری اهواز اظهار داشت:‌ دست‌شان درد نکند! طبیعی است که با این آرای آقایان، مردم دیگر به آنها اعتمادی ندارند. مگر می‌شود هر زمان که بخواهند رای بدهند و هر زمان که بخواهند ببخشند؟

وی افزود: اگر کسی خلاف کرده باید جریمه شود. با این آرا، از مردم سلب اعتماد می‌شود. متاسفانه این‌ها فکر می‌کنند صاحب فوتسال هستند و یا اینکه اطلاعات خوبی به آنها نمی‌رسد، شاید هم حساسیت کار را درک نمی‌کنند.

حاجتی با تاکید بر ارزش‌های فنی و اخلاقی شمسایی یادآور شد: چه فرقی می‌کند که شمسایی بازی کند یا نکند. او اسطوره فوتسال ماست. مدتی دیگر باید بنشیند و خاطرات فوتسالی‌اش و مسائل اخلاقی آن را به یاد بیاورد. این قهرمانی‌ها برای پهلوانی چون شمسایی خیلی اهمیت ندارد. کاش حالا که آنها در آستانه دیدار گیتی‌پسند و منصوری، تماشاگران منصوری را می‌بخشند، یا شمسایی را می‌بخشند، یک بار هم بیایند و حفاری را ببخشند. ما کاری به افراد و تیم‌ها نداریم، ولی این رای‌ها را درست نمی‌دانیم.

مدیرعامل باشگاه حفاری خاطرنشان کرد: آنها چوپان دروغگو شده‌اند، خوب است یک بار هم راست بگویند و به آن عمل کنند. کسانی که در کمیته انضباطی رای می‌دهند، در جایگاه حضرت علی (ع) که قاضی بود، نشسته‌اند. باید بدانند اخلاق مولای ما چه بود. باید بدانند با مربی، تیم و سرپرست و بازیکن چطور رفتار کنند. چطور وحید شمسایی را محروم کردند و بعد در آستانه بازی او را بخشیدند. تیم ما یک هفته بر این مبنا که شمسایی بازی نمی‌کند تمرین کرده، اصلا مگر بخشیدن کار آنهاست؟باید از من که قرار است تیمم روبروی تاسیسات دریایی قرار بگیرد، استعلام کنند. الان کارت قرمز شمسایی در بازی را بخشیده‌اند و یا محرومیتش را؟

حاجتی افزود: کمیته داوران با این آرا ارزش خود را پایین می‌آورد. از کفاشیان می‌خواهم که نظارت بیشتری بر این کمیته داشته باشد. درعین حال باز هم تاکید می‌کنم که شمسایی ارزش خود را دارد. کسی که قضاوت می‌کند باید خدا را در نظر بگیرد. بارها گفته‌ام برد و باخت برای ما اهمیتی ندارد. مدیران حفاری می‌خواهند که جوانان در جامعه‌ای سالم ورزش کنند. در این بین عده‌ای دنبال چه چیزی هستند، نمی‌دانم. به هر شکل امیدوارم امروز بازی خوبی در پیش داشته باشیم تا دوباره بهانه به دست دشمنان ورزش داده نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.