سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تراکتورسازی نباید در تبریز امتیاز از دست بدهد و در بازی مقابل ما تحت فشار خواهد بود.
علیرضا مرزبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیمش در آستانه بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از اینکه شرایط بحرانی را در تعطیلات پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم آنطور که باید بازی‌های تدارکاتی خود را انجام دهیم، بازیکنان با شرافت در دیدار با صبای قم ظاهر شدند و با تمرکز بالا و تلاش فوق‌العاده توانستند نمایش خوبی را در این مسابقه داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه هفته گذشته به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان عمل کرد و نگرانی بازیکنان بابت این قضیه برطرف شد، هر چند چک‌هایی که به بازیکنان داده شده دراز مدت است اما این اطمینان در تیم وجود دارد که چک‌ها نقد خواهد شد.

سرمربی پدیده در مورد حواشی رخ داده در بازی تیمش با صبا و درگیری لفظی او با مهدی تارتار نیز یادآور شد: مورد خاصی نبود. قضیه از این قرار بود که وقتی هسلر دید تارتار بارها از داور خواست که به بازیکنان تیم ما اخطار دهد نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و به سرمربی تیم حریف تأکید کرد که اصلاً کارش حرفه‌ای نیست. تارتار جواب هسلر را داد که من به او گفتم، فراموش نکند که دارد با توماس هسلر صحبت می‌کند و لازم است احترام این بازیکن بزرگ سابق فوتبال آلمان را حفظ کند. البته ناگفته نماند که تارتار در پایان بازی سمت نیمکت ما آمد و از هسلر عذرخواهی کرد و مدعی شد او را نشناخته که آن عکس‌العمل را نشان داده است.

مرزبان با اشاره به بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: ما برای سفر به تبریز هنوز مشخص نیست که میلان را با خود ببریم یا نه، چرا که او با مشکل معده درد مواجه شده و منتظر جواب آزمایش این بازیکن هستیم. بقیه بازیکنان با انگیزه و آمادگی فوق‌العاده آماده بازی با حریف پر قدرت تبریزی هستند و امیدوارم که شاهد یک بازی زیبا و تماشایی در تبریز باشیم.

وی در این باره خاطر نشان کرد: تراکتورسازی تیم قدری است که چند بازیکن باتجربه و خیلی خوب دارد و قطعاً روز سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت. ما برای هواداران تراکتورسازی احترام زیادی قائل هستیم و به خاطر آنها به دنبال ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند خواهیم بود.

سرمربی پدیده با تأکید بر اینکه تراکتورسازی می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد، افزود: حق تماشاگران تبریزی است که تیم‌شان قهرمان لیگ شود، چون این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه حتی تساوی در این دیدار هم باعث خواهد شد تراکتورسازی از کورس قهرمانی جا بماند آنها مقابل ما از نظر روانی تحت‌فشار خواهند بود و همین مسئله کارمان را تا حدی راحت‌تر می‌کند.

مرزبان در خصوص اهداف تیمش نیز گفت: ما برای نیم‌فصل دوم به دنبال این هستیم که رتبه یک رقمی در جدول داشته باشیم و تا پایان لیگ نماینده شایسته‌ای برای مردم خوب خراسان باشیم. آنها همیشه حامی تیم بودند و در بازی ما در مشهد که مقابل نفت تهران بود با تشویق‌های خود حسابی شرمنده‌مان کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.