مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: با توجه به فاصله چهار امتیازی ما با حفاری مسلماً حتی اگر این هفته مقابل این تیم شکست بخوریم باز هم صدر جدول را از دست نمی‌دهیم.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی روز پنجشنبه تأسیسات دریایی مقابل حفاری خوزستان در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی مقابل حفاری داریم. قرار است تیم‌های اول و دوم جدول لیگ به مصاف هم بروند که همین مسئله کارمان را دشوارتر می‌کند. بازی با حفاری برای ما شش امتیازی است. با توجه به فاصله چهار امتیازی که ما با حفاری داریم اگر در بازی فردا پیروز شویم، از این تیم فاصله می‌گیریم و اگر هم شکست بخوریم شرایط‌مان در صدر جدول خطرناک خواهد شد.

وی ادامه داد: حفاری شخصیت خودش را در لیگ نشان داده است. این تیم ۱۸، ۱۹ هفته شکست است که نخورده. این یعنی حفاری تیمی قابل احترام و خطرناک است.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره اینکه آیا صدرنشینی این تیم در لیگ تهدید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله چهار امتیازی ما با حفاری مسلماً حتی اگر این هفته مقابل این تیم شکست بخوریم باز هم صدر جدول را از دست نمی‌دهیم و همین مسئله ما را از نظر فکری راحت کرده است.

شمسایی تصریح کرد: همچنان معتقدم هفت تیم صدر جدول شانس قهرمانی در لیگ را دارند و به نوعی با کوچکترین لغزش ممکن است جای تیم‌ها در جدول تغییر کند. شش هفته سخت از لیگ باقی مانده است و ما هم باید بیشترین تمرکز و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وی در خصوص مسائل مالی باشگاه تأسیسات دریایی گفت: خوشبختانه با درایت مدیران مجموعه مشکلی از نظر مالی نداریم و پرداخت‌ها به موقع بوده است.

مربی - بازیکن تأسیسات دریایی درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تأسیسات سال گذشته در لیگ دهم شد و امسال هم نسبت به تیم فصل قبل فقط چهار بازیکن به تیم اضافه شده‌اند. هدف اول ما در ابتدای فصل قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول بود و این اتفاق هم در این فصل رخ می‌دهد. البته هرچه از لیگ گذشت انتظارمان از تیم بیشتر شد و حالا مانند شش تیم دیگر شانس قهرمانی داریم.

شمسایی در مورد وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال و خسوس کاندلاس گفت: همیشه منتقد اصلی خسوس بوده و هستم اما می‌گویم حالا که او سرمربی تیم ملی است باید به این مربی اعتماد کنیم. هر مربی در کار نظری دارد و نظرش هم برای خودش محترم است ولی معتقد هستم دوری خسوس از لیگ ایران و نبودنش در کشورمان غیرحرفه‌ای است. درست است که دستیاران خسوس به او اطلاعات لازم را می‌دهند اما حضور فیزیکی‌اش در ایران لازم است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم معتقد است جای مصطفی نظری در تیم ملی خالی است، خاطرنشان کرد: هنوز هم این اعتقاد را دارم. صمیمی و محمدی (دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال) بهترین‌های ایران هستند اما مصطفی نظری چیز دیگری است و همیشه سطح خاص خودش را دارد. من سال‌ها با نظری همبازی بوده‌ام و معتقدم که بازی در کنار او آرامش خاصی به مربی و بازیکنان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.