سرمربی منچسترسیتی باور دارد تیمش دنبال کسب هر ۳ امتیاز بازی خارج از خانه با چلسی بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مانوئل پیگرینی بعد از تساوی یک بر یک شب گذشته در لیگ برتر مقابل چلسی اظهار داشت:فقط یک تیم از ابتدای کار می‌خواست واقعا بازی کند.تنها موقعیت گل چلسی همانی بود که نیمه اول صاحب شد و به یک گل زیبا رسید. در نیمه دوم هم خیلی خوب دفاع کرد. به طور کلی به تیمم بابت شخصیتی که اینجا نشان داد و می‌خواست از دقیقه یک تا ۹۰ بجنگد و برنده شود، افتخار می‌کنم. ما ریسک کردیم و سعی داشتیم برنده باشیم.

وی افزود: باور من این است که منچسترسیتی از نخستین دقیقه تا آخرین لحظه بازی خواهان برد بود که این روحیه باعث افتخار من است. چون همه می‌دانند تیمی که به استمفوردبریج بیاید یعنی مقابل صدرنشین لیگ با آن همه بازیکن خوبش قرار گیرد، چقدر کارش سخت می‌شود.

پیگرینی با تمجید تیمش ادامه داد و عنوان کرد: فکر می‌کنم موقعیت‌های کاملی را به خصوص نیمه اول خلق کردیم. از این رو  است که می‌گویم تیم من استحقاق بیشتر از یک امتیاز را داشت .پس  خوشحال نیستم که کمترین امتیاز را گرفتیم. اما از بازی خوب تیمم خوشحالم. نمی‌دانم برای چلسی چه اتفاقی افتاد اما ما از همان بدو شروع کار ۳ امتیاز را می‌خواستیم.‌آنها روی ضد حملات خطرناک هستند به این دلیل نمی‌توانستیم فقط روی حمله کردن به حریف فکر کنیم.

پیگرینی در مورد ساختار تاکتیکی نیز عنوان کرد: هر دو تیم سبک بازی کاملا نمایان و مشخصی دارند.هر بازیکنی در این دو تیم مسئولیتی دارد که فکر می‌کند بهترین است. اما من بازهم می‌گویم به آنچه تیمم مقابل صدرنشین لیگ نشان داد، افتخار می‌کنم.نمی‌گویم چلسی برای مساوی بازی می‌کرد اما منچسترسیتی واقعا دنبال برد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.