عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد کی‌روش در مجموع مثبت بود اما باید به گونه‌ای برای ادامه همکاری وی تصمیم‌گیری شود که نه سیخ بسوزد و نه کباب.
فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد علیرضا فغانی داور کشورمان در جام ملت‌های آسیا و همچنین قضاوت در فینال این مسابقات گفت: در کل قضاوت خوب تیم داوری کشورمان باعث شد که فینال هم در اختیار داوران ایرانی قرار بگیرد اما فکر می‌کنم تجربه حضور در جام جهانی به فغانی کمک کرد تا در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت هم قضاوت بازی فینال به ‌آنها رسید.

وی ادامه داد: این موفقیت را باید به همه جامعه فوتبال، جامعه داوران و به خصوص خانواده و افرادی که برای فغانی زحمت کشیدند تبریک گفت و معتقدم که فغانی در فینال چشم‌نواز سوت زد. اعتقاد دارم داوران ایرانی حاضر در جام ملت‌های آسیا شان داوری ایران را بالا برده‌اند.

رئیس کمیته داوران درباره استعفای نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به هر حال نبی از سمتی که داشت استعفا داد و امروز هم اسدی معرفی می‌شود و سپس در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره انتخاب نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال هم گفت: انتخاب نایب‌رئیس توسط مجمع انجام می‌شود که این انتخاب در مجمعی که اسفند ماه برگزار خواهد شد انجام می‌ پذیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه به نظر وی بهتر است کی‌روش در تیم ملی بماند یا نه؟ افزود: به نظر من در مجموع عملکرد کی‌روش مثبت بود. هرچند که باید دید آقایان نتیجه را چطور تعریف می‌کنند. شاید از نظر نتیجه‌گیری ما نتیجه‌ای کسب نکرده باشیم اما اتفاقات خوبی در تیم ملی افتاد که مثبت بود مثل تیم بودن، داشتن روحیه جنگندگی و ... هرچند معتقدم که باید نیمه پر لیوان را دید و باید به گونه‌ای برخورد شود نه سیخ بسوزد و نه کباب اما در نهایت کمیته فنی در این باره نظر می‌دهد.

اصفهانیان درباره اینکه کی‌روش گفته بستر کار در فوتبال ایران خیلی فراهم نیست و اگر چنین موضوعی بوده او چرا تا الان با تیم ملی کار کرده افزود: به هر حال این موضوعی است که باید خود کی‌روش جواب دهد اما معتقدم باید قرارداد کی‌روش به گونه‌ای تنظیم شود که صلاح کشور را در نظر بگیریم و سپس برای آینده همکاری تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.