سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌در برزخ ماندن و رفتن گیر افتاده‌ام.
بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مخالفت مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه با استعفای او گفت: من روز گذشته‌ سر تمرین نرفته‌ام رضاییان هم به تهران آمده تا با مسئولان وزارت نفت جلسه بگذارد او مثل گذشته در تلاش است تا مشکلات حل شود و شاید مسئولان راهی جلوی راه او و باشگاه بگذارند تا مشکلات مالی را حل کنیم.

وی گفت: اگر بخواهیم دوباره جلسه بگذاریم زمان از دست می‌رود ما زمانی نداریم ۵۰ روز فرصت داشتیم تا اگر می‌خواستیم کاری کنیم انجام دهیم اکنون در نقطه‌ای هستیم که باید به باشگاه پول تزریق شود تا این تیم بخشی از مشکلاتش حل شود. من اکنون شرایط سختی دارم و در برزخ ماندن و رفتن گیر افتاده‌ام نه راه پیش دارم و نه را پس، از یک طرف تعهدم به تیم شهرم است و هوادارانی که این تیم را دوست دارند و از سوی دیگری وضعیت سختی است که باشگاه و بازیکنان در آن قرار گرفته‌اند. هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام که برگردم با این حال امیدوارم که مشکلات تمام شود و باشگاه شرایط مناسب بهتری پیدا کند.

مکوندی در مورد اینکه علت استعفایش مشکلات مالی باشگاه بود،گفت: بازیکنان خارجی ما هیچ پولی نگرفته‌اند بازیکنان ایرانی هم باید قسط دوم را می‌گرفتند که پرداخت نشده باشگاه بدهی‌هایی هم را به تولیدکننده لباس و هواپیمایی دارد. امیدواریم که مشکلات حل شود تا وضعیت نفت مسجد سلیمان بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.