کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که در صورت محرز شدن اشتباهات زیاد داور دیدار این تیم مقابل استقلال، از جهانبازی شکایت خواهند کرد.
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اتفاقات داوری دیدار استقلال و سپاهان که مورد انتقاد زردپوشان اصفهانی قرار گرفت، اظهار داشت: ما باید نظر کارشناسان را در این خصوص ببینیم و بعد به صورت قاطع نظر بدهیم اما یدالله جهانبازی با سوت‌هایی که می‌زد، چندین بار سرعت بازی را می‌گرفت و این به ضرر ما بود.

وی افزود: داور در چند مورد خطاهای اشتباهی را از سوی بازیکنان ما اعلام کرد که در خطا نبودن آن موارد، شکی نیست. آن صحنه‌ها حتی ۵۰-۵۰ هم نبود که داور خطا می‌گرفت اما در حالی که بازیکنان ما با مدافعان استقلال ۲ به یک یا ۳ به یک می‌شدند، داور اعلام خطا و در بازی تأخیر ایجاد می‌کرد.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سؤال که قصد شکایت از جهانبازی را دارند، گفت: تا به صورت دقیق نظر کارشناسان را ندانیم، اقدامی صورت نخواهیم داد. اگر محرز شود که اشتباهات داوری به ضرر ما بوده و از این موضوع مطمئن شویم، حتماً از داور بازی شکایت خواهیم کرد تا حق‌مان ضایع نشود.

خوروش درباره اینکه سپاهان با شکست مقابل استقلال فرصت صدرنشینی را از دست داد و آیا حسرت این فرصت را نمی‌خورند، خاطرنشان کرد: حسرت که می‌خوریم اما فاصله ما با صدر جدول یک امتیاز است و می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم. مشکلی از این بابت نداریم و با نمایشی که مقابل استقلال داشتیم، نشان دادیم استحقاق قهرمانی را داریم.

وی با اشاره به دیدار این آینده سپاهان مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه تیم روند خودش را ادامه می‌دهد و در حال حاضر تمرینات‌مان را در اصفهان دنبال می‌کنیم تا برای دیدار با نفت تهران آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.