کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شاگردان جان کارور با غلبه بر میزبان خود به رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه) با دیدار دو تیم هال‌سیتی و نیوکاسل یونایتد آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه کِی‌سی برگزار می‌شد به برتری ۳ بر صفر نیوکاسل انجامید. شاگردان جان کارور توسط رمی کابلا (۴۰)، سامی آمئوبی (۵۰) و یوان گوفران (۷۸) دروازه میزبان خود را گشودند.

نیوکاسل با این برد ۳۰ امتیازی شد و به مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. هال‌سیتی هم با این شکست خانگی ۱۹ امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه هجدهمی‌اش به وجود نیامد.

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دیدارهای زیر به صورت همزمان برگزار می‌شود:

کریستال‌پالاس- اورتونلیورپول- وستهاممنچستریونایتد- لسترسیتیاستوک‌سیتی- کوئینز‌ پارک‌رنجرزساندرلند- برنلی

همچنین در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر از ساعت ۲۱ امشب تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر می‌روند.

پرونده این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فردا (یکشنبه) با دو دیدار بسته خواهد شد که در بازی اول آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای استون‌ویلا است و در جدال پایانی هفته ساوتهمپتون در خانه‌اش به مصاف سوانزی می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی و ساوتهمپتون به ترتیب با ۴۷ و ۴۲ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.