کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران پرسپولیس از سوی کادرفنی این تیم اجازه تماشای تمرین امروز (شنبه) سرخپوشان را پیدا نکردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هواداران از سوی کادر فنی اجازه ورود به مجموعه ورزشی درفشی‌فر را پیدا نکردند، آن هم در شرایطی که شمار آنها بسیار کم بود. هواداران که تعدادشان به ۱۰ نفر نمی‌رسید از اینکه اجازه ورود به مجموعه را نداشتند دلخور شده و از کادر فنی تیم‌شان انتقاد می‌کردند.

* قرار بود تمرین ساعت ۱۴:۳۰آغاز شود اما جلسه طولانی حمید درخشان با بازیکنان باعث شد تمرین از ساعت ۱۵:۲۰ آغاز شود.

* با آغاز تمرین نفراتی که در بازی با ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار داشتند به ریکاوری پرداختند و بقیه بازیکنان تمرینات تاکتیکی که بیشتر شامل بازی تمرینی بود را در برنامه‌های خود قرار دادند.

* سوشا مکانی به جای ریکاوری ترجیح داد به همراه دیگر دروازه‌بان‌ها زیر نظر نادر باقری تمرینات اختصاصی انجام دهد.

* خبرنگاران مشکلی برای ورود به داخل مجموعه نداشتند و از جایگاه مخصوص خود نظاره‌گر تمرین شدند.

* اکثر بازیکنان اصلی بعد از ریکاوری خیلی سریع مجموعه را ترک کردند. به این نفرات از سوی کادر فنی توصیه شد حتما به استخر و سونا بروند تا خستگی را از تن خارج کنند.

* افشین اسماعیل‌زاده به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد.

* فرناندو گابریل برزیلی در کنار بازیکنان ذخیره به تمرین پرداخت و تا حد زیادی هم سرحال به نظر می‌آمد.

* پیام صادقیان و رضا نوروزی در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداختند.

* رضا نورمحمدی بعد از تمرینات اختصاصی از سوی پزشک تیم اجازه پا به توپ شدن را پیدا نکرد اما مهدی جعفرپور بعد از تستی که داد مشخص شد مصدومیتش به طور کامل برطرف شده است.

* تمرین ساعت ۱۶:۴۵ به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.