کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی معتقد است که شاگردانش در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ مستحق شکست مقابل استرالیا نبودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، اولی اشتیلیکه پس از شکست دو بر یک مقابل استرالیا در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و از دست دادن قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: شکست در فینال پس از اینکه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، برای ما بسیار سخت بود. بازیکنان پس از رقابتی طولانی سخت تلاش کردند و در ۹۰ دقیقه به بازی برگشتند. مایه ناراحتی است که در فینال شکست خوردیم زیرا سبک بازی که ما به نمایش گذاشتیم، نشان داد که مستحق باخت نبودیم. من فقط یک حرف با هواداران دارم: مردم کره! شما می‌توانید به بازیکنانتان افتخار کنید.

وی ادامه داد: همه ما می‌خواستیم به خاطر چا دو ری، کو جا چئول و لی چونگ یونگ به قهرمانی برسیم اما فوتبال همین است؛ زندگی همین است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: چا کار بزرگی در این مسابقات انجام داد و وقتی تصمیم گرفت با تیم ملی خداحافظی کند، می‌تواند با سربلندی به کشورش برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.