کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم آرژانتینی راه‌راه‌پوشان تورین تأکید کرد پیش از جدایی از یوونتوس تمام تلاش خود را برای این تیم ایتالیایی به کار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس توس که قراردادش با یوونتوس در ماه ژوئن ۲۰۱۶ به پایان خواهد رسید، در گفت‌و‌گو با روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: شماره ۱۰ یوونتوس همیشه از آن آلساندرو دل‌پیروست ولی تا پای مرگ از پیراهن این تیم دفاع خواهم کرد. به نظرم نشان باشگاه که روی پیراهن‌مان است خودش مسئولیت‌پذیری بالایی را در ما به وجود می‌آورد.

وی افزود: آینده من تقریباً مشخص است، زمانی که با یوونتوس قرارداد به امضا رساندم به مدیران باشگاه خیلی شفاف گفتم که این آخرین قرارداد من پیش از بازگشت به بوکاجونیورز است. هرچند پیش از بازگشتم به آرژانتین می‌خواهم تمامی عناوین قهرمانی را کسب کنم. فتح لیگ قهرمانان اروپا آرزوی هر بازیکنی است. ما بر این باوریم که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیشروی کنیم. یوونتوس چهار یا پنج قهرمان در ترکیبش دارد که توسط تیم بزرگی حمایت می‌شوند. برای مثال پل پوگبا شخصیتی دارد که می‌تواند تبدیل به یک قهرمان بزرگ شود. به نظرم قهرمانی سری A رقابتی تنگاتنگ بین یوونتوس و رم است که تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری در خصوص جدایی آنتونیو کونته در ابتدای فصل جاری از یوونتوس گفت: تمامی یوونتوسی‌ها پیش از هر چیز سعی داشتند تا تصمیم کونته برای جدایی از این تیم را درک کنند. در ابتدا شبهاتی وجود داشت و همه نگران بودند ولی به شخصه همیشه سعی کرده‌ام تا تنها روی تمرینات تمرکز کنم. یوونتوس با آلگری تغییر سیستم داد ولی روح تیم تغییر نکرد. با حضور آلگری من در ترکیب یوونتوس آزادی بیشتری برای حرکت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.