سرپرست باشگاه راه‌آهن گفت: قطعا شرایط ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته نوزدهم بهتر خواهد شد.
علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست راه‌آهن مقابل فولاد اظهار داشت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و واقعا سنگ‌تمام گذاشتند اما با توجه به اینکه ما دیرتر نسبت به سایر تیم‌ها دوران آماده‌سازی خود را آغاز کرده بودیم با مشکلاتی روبه‌رو شدیم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی اهواز تصریح کرد: واقعا شرایط سختی بود و‌ آلودگی زیادی در اهواز وجود داشت. به هر حال تیم‌هایی که در همان شهر حضور دارند و تمرین می‌کنند شرایط برایشان عادی‌‌تر است. ما در این بازی رامین رضاییان ملی‌پوش خود را به علت دندان درد در اختیار نداشتیم و او نتوانست ما را همراهی کند. مطمئنم بازی با ذوب‌آهن شرایط بهتر خواهد شد هر چند که می‌گویند آنها با پیروزی مقابل پرسپولیس روحیه بهتری دارند اما دلیلی نمی‌شود بتوانند ما را شکست دهند.

سرپرست باشگاه راه‌آهن در خصوص وضعیت علی علیپور تصریح کرد: او به دنبال رضایتنامه‌اش بود و حتی حاضر بود چکی هم به مبلغ ۳۰ میلیون پرداخت کند اما پس از اتفاقاتی که رخ داد او قراردادش را یکطرفه فسخ کرد این در حالی است که باشگاه بیش از ۳۰ درصد قراردادش را پرداخت کرده و او قانونا نمی‌توانست چنین کاری را انجام بدهد. ما از او شکایت کردیم و حالا باید ببینیم که کمیته انضباطی چه حکمی را صادر می‌کند. ما به او احتیاج داریم و به هیچ عنوان با جدایی او موافقت نمی‌کنیم.

وی در مورد جدایی بهنام برزای تصریح کرد: برزای چکی داده بود که امروز آن چک برگشت خورد. متأسفانه نمی‌‌دانیم چه کاری انجام بدهیم بازیکنان با التماس می‌خواهند از تیم جدا شوند آن وقت وقتی چک هم می دهند اینگونه وصول نمی‌شود. سفته محمد غلامی سررسیدش گذشته، چک آبشک برگشت خورده و برزای هم اینگونه شده است. نمی‌‌دانیم ما باید چه کاری انجام بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.