مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم مقابل استقلال بهتر بازی کنیم و بهتر گل بزنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی عقیلی پس از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال در مورد اینکه بازی برده را باختند، گفت: بازی مساوی بود اما بد موقعی گل خوردیم. زمانی گل خوردیم که دیگر نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. این گل برخلاف جریان بازی بود.

وی در مورد اینکه سپاهان موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد، گفت: بله می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و راحت‌تر هم گل بزنیم اما متأسفانه موقعیت‌های گلزنی‌مان هدر رفت و موقعیت استقلال تبدیل به گل شد.

عقیلی در مورد اینکه ۲ تیم بعد از ۵۰ روز تعطیلی آماده بودند یا نه گفت: فکر می‌کنم می‌دانستیم که ممکن است بازی‌ها زودتر برگزار شود، بهانه‌ای برای این باخت هم نداریم. ما آماده بودیم که بازی در روز ۱۰، ۱۶ یا ۲۰ انجام شود. شاید این حرف‌ها یک خورده بهانه باشد. هر دو تیم خوب بازی کردند. بعد از ۵۰ روز تعطیلی مردم بازی‌ای را دیدند که خوششان آمده و صحنه‌های جذابی داشت اما باید بگویم تیم‌ها از بازی خودشان راضی نیستند چون این همه موقعیت گل را ضعف خودشان می‌‌دانند.

وی در مورد اینکه در مورد تیم ملی هم نظر می‌دهد، گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه حذف تیم ملی بر روی کم شدن تماشاگران این مسابقه تأثیر داشت یا نه، گفت: برای حذف تیم ملی اصلا مردم فراموش کرده بودند که قرار است این بازی‌‌ها انجام شود. یکسری هواداران از من می‌پرسیدند که واقعا امروز بازی هست و نمی‌دانستند که امروز ما با استقلال بازی داریم. این مسائل تأثیرگذار است.

عقیلی در مورد اینکه برخی از بازیکنان خارجی به ایران می‌آیند و قراردادشان را بدون بازی کردن فسخ می‌کنند و می‌روند، گفت: من در مورد تیم‌های دیگر نمی‌‌توانم نظر بدهم اما در مورد تیم خودمان می‌توانم صحبت کنم. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند و به تیم ما آمده‌اند به زمان نیاز دارند تا هم با زبان ما و هم با جو فوتبال ما آشنا شوند. آنها با گذشت زمان بهتر می‌شوند. در مورد فسخ قراردادشان هم نمی‌دانم چه بگویم اما باید واقع‌بین باشیم. با این پول‌هایی که پرداخت می‌شود و بدحسابی‌های باشگاه‌ها همین بازیکنان خارجی که به فوتبال ما می‌آیند باید به آنها گفت دمشان گرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.