تماشاگران تیم استقلال علیه محمدرضا خلعتبری موضع‌گیری کرده و او را با القابی عجیب و غریب صدا می‌کردند.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که تا این لحظه نزدیک به ۵هزار هوادار هر دو تیم در استادیوم حضور دارند. با توجه به اینکه لیگ ۵۰ روز تعطیل بوده و مسابقات جام ملت‌های آسیا هم به پایان رسیده استقبال کم تماشاگران از این دیدار کمی عجیب به نظر می‌رسد.

*هواداران تیم استقلال به محض دیدن محمدرضا خلعتبری علیه وی شعار داده و او را با القابی عجیب و غریب صدا می‌کردند. نکته جالب اینجا بود که خلعتبری واکنشی به شعارهای تماشاگران نداشت.

*با توجه به تعطیلی پنجاه روزه لیگ نمایندگان رسانه‌های مختلف برای پوشش خبری مسابقه اسقتلال و سپاهان به ورزشگاه آمدند اما از یک ساعت قبل از این مسابقه با مشکل اینترنت مواجه شدند. در حالیکه در اکثر ورزشگاه‌های ایران خبرنگاران با مشکل اتصال به اینترنت مواجه هستند اینبار این مشکل به وزرشگاه آزادی رسید. مسئولان ورزشگاه آزادی از چند ماه پیش با قرار دادن یوزر و پسبوردهای جداگانه برای خبرنگاران سعی در در این داشتند که کار خبرنگاران را راحت‌تر کنند اما این موضوع نه تنها گره‌ای از کار نمایندگان رسانه‌های گروهی باز نکرد بلکه آنها دچار مشکل شده‌اند. امروز نیز خبرنگاران نیز بارها بارها برا یحل مشکل اینترنت به مسئول آن در استادیوم مراجعه کرده ولی همچنان این وضعیت ادامه دارد.

*مسئولان برگزاری مسابقه با پخش سرودهایی در وصف پیامبر اکرم(ص) اقدام نشریه فرانسوی مبنی بر توهین به حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

*هنگامی که گوینده ورزشگاه آزادی نتیجه دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن را به سود شاگردان گل‌محمدی اعلام کرد تماشاگران به شدت از این موضوع خوشحال شدند و علیه پرسپولیسی‌ها شعار می‌دادند.

*امیر عرب معاون فصل گذشته و بازرس کنونی باشگاه استقلال امروز به همراه فرزند خود به ورزشگاه آزادی آمد. وی در حالیکه به زمین چمن رفته بود تا فرزند خود را به بازیکنان معرفی کند با واکنش و اعتراض مصطفی شهبازی نماینده فدراسیون فوتبال مواجه شد و شهبازی امیر عرب را از زمین بیرون و به جایگاه ویژه هدایت کرد.

*مهدی شریفی مهاجم سپاهان به سمت تماشاگران تیمش رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین امید ابراهیمی نیز مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

*طرفداران تیم استقلال روبروی جایگاه عکسی از غلامحسین مظلومی را پهن کرده و به این شکل یاد وی را گرامی داشتند.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت ۱۶ و ۵۵ آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.