کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا به تمجید از سرمربی تیم ملی کشورش پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مایل جدیناک پیش از رویارویی با کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا کار سختی است اما چیزی که من از پوستکگلو یاد گرفتم این است که او ۱۱۰ درصد از کاری که انجام می‌دهد و هر بازیکنی که انتخاب می‌کند، حمایت می‌کند. شما محصول و پاداش تلاش او را اکنون می‌بینید. بازیکنان جوان زیادی به تیم می‌آیند و ذهنیت بازیکنان تغییر کرده و اصلاح شده است. این کمی زمان برد اما او نقش زیادی در این کار ایفا کرد و ما به عنوان بازیکنان به خاطر کارهایی که او انجام داده از وی تشکر می‌کنیم. فردا چه ببازیم و چه برنده شویم، این پوستکگلو است که نقش زیادی در موفقیت تیم ایفاد کرده است.

وی ادامه داد: یک بار دیگر به فینال رسیدیم. این بار فینال در خانه ما است و باید فینالی درجه یک را شاهد باشیم. یک بار دیگر فینال درست مقابل ما قرار گرفته است. هر بار که بازی می‌کنم، بردن در مسابقه برایم معنای همه‌چیز است. من فکر می‌کنم قهرمانی در خانه، طعم آن را کمی شیرین‌تر می‌کند اما اول از همه باید روی این مسابقه تمرکز کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا خاطرنشان کرد: ما باید کل مسابقات را در نظر بگیریم نه تنها زمانی که بازی می‌کنیم و رقیبی که درست مقابل ما قرار می‌گیرد و این برای همه‌ تیم‌ها یکسان است. می‌بینید که چند نفر در ورزشگاه حاضر می‌شوند و وقتی به نیوکاسل رفتیم، دیدیم که چند نفر بیرون از هتل منتظر ما هستند تا تیم را ببینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.