کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کمیته مسابقات لالیگا از جریمه کردن هافبک اتلتیکومادرید به دلیل پرتاب کفش به سمت کمک داور خودداری کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته مسابقات فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا آردا توران را به دلیل پرتاب کفش به سمت کمک داور در پایان بازی مقابل بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا‌دل‌ری جریمه نکند. خسوس گیل مانزانو، در گزارش داوری خود نوشت: آردا توران در دقیقه ۴۸ به دلیل پرتاب کفش به بیرون از زمین به دلیل مخالفت با تصمیم داور، اخطار گرفت.

این خبر خوبی برای اتلتیکو مادرید که نگران محرومیت هافبکش بود، به شمار می‌رود. با توجه به اینکه داور در همان لحظه بازیکن خاطی را جریمه کرده و هیچ شکایت دیگری در این خصوص به فدراسیون نشده است، کمیته مسابقات نتوانست این بازیکن را جریمه کند. نه بارسلونا و کمیته فنی داوران اعتراضی در خصوص این تصمیم نداشتند.

مونو بورگوس در زمان بازی برای مایورکا به دلیل مشت زدن به مانولو سرانو از حضور در یازده مسابقه محروم شد اما در آن زمان باشگاه اسپانیول اعتراضی رسمی را به کمیته مسابقات تحویل داد. آردا برای دیدار فردا شب اتلتیکومادرید مقابل ایبار در هفته بیست و یکم لالیگا حاضر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.