کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اندی ماری با برتری مقابل توماس بردیچ به فینال تنیس آزاد استرالیا راه یافت.
به گزارش ایسنا، در دیدار مرحله مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد استرالیا در بخش انفرادی آقایان، اندی ماری بریتانیایی مرد شماره شش تنیس دنیا، به مصاف توماس بردیچ رفت و با کسب برتری ۳ بر یک، به فینال رقابت‌ها راه یافت.

در دیگر دیدار این مرحله، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان به مصاف استانیسلاس واورینکا می‌رود.

در بخش زنان نیز، در مرحله نیمه نهایی، سرنا ویلیامز آمریکایی تنیسور شماره یک زنان جهان به مصاف هموطن خود مدیسون کیز رفت و بازی را در دو ست پیاپی و با نتایج ۷-۶ و ۶-۲ به سود خود به پایان برد. ویلیامز با این پیروزی برای ششمین بار در فینال تنیس آزاد استرالیا حضور خواهد داشت.

در دیگر بازی این مرحله نیز، ماریا شاراپووای روس، بخت دوم قهرمانی به مصاف هموطن خود کاترینا ماکارووا رفت و در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ مقابل حریف رده دهمی خود به برتری رسید.

شاراپووا که برای چهارمین بار و پس از سه سال به فینال رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا راه پیدا کرده است، برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف سرنا ویلیامز بخت نخست قهرمانی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.