ستاره ولزی رئال مادرید اعلام کرد که از بودن در رئال مادرید خوشحال است و احساس رضایت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، گرت بیل بر خوشحالی‌اش از حضور در باشگاه رئال مادرید تأکید کرد. وی در گفت‌و‌گویی در پایگاه رادیویی کادنا سر اظهار داشت: نمی‌توانم خودم را در منچستریونایتد تصور کنم. در گفت‌و‌گوهای اخیر از من پرسیده‌اند که آیا از ماندن در رئال مادرید خوشحالم؟ و من به آنها گفتم که خوشحال هستم. چندین سال از قراردادم باقی مانده است و اینجا به من خوش می‌گذرد. ما افتخارات زیادی کسب می‌کنیم و من می‌خواهم به این کار در رئال مادرید ادامه دهم. دلیل اینکه افتخارات زیادی کسب کرده‌ایم این است که همه در تیم بازی می‌کنند. همه چه در تمرینات و چه در مسابقات در سطح بسیار خوبی بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: جلساتی تاکتیکی داشتیم تا روی این کار کنیم که چه کسی ضربات ایستگاهی را بزند. معمولا اگر ضربه از سمت چپ باشد، رونالدو می‌زند و اگر از سمت راست باشد، من می‌زنم. در حالی که فعلا رونالدو محروم است، امیدوارم وظیفه‌ام را در ضربات ایستگاهی خوب انجام دهم و بنابراین فرصت خواهم داشت تا گل‌های بیشتری بزند.

ستاره ولزی رئال مادرید خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم هواداران در سانتیاگوبرنابئو از من حمایت می‌کنند. می‌خواهم سخت تلاش کنم تا توانایی‌هایم را در زمین به هواداران نشان دهم و افتخارات بسیار زیادی را به دست آورم. هواداران جالب هستند، بازی کردن در ورزشگاه خانگی را دوست دارم. آنها پشت ما هستند و ما را تشویق می‌کنند تا حمله کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم و من این را دوست دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.