سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا گفت: با بازی گروهی مقابل امارات می‌درخشیم و جلوی حریف‌مان را می‌گیریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، فردا (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مصاف استرالیا معروف به کانگوروها به عنوان میزبان بازی‌ها با امارات درورزشگاه نیوکاسل(ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) انجام می‌گیرد.

آنژه پوستگلو اظهار داشت:انتظار بازی سختی مقابل امارات داریم. می‌دانیم عمر عبدالرحمان، فوتبالیستی خارق‌العاده است. اما از این نکته هم آگاهیم که امارات فقط این ستاره را ندارد. بلکه بازیکنان خوب مثل او زیاد دارد.آنها از نظر توان فنی در حد ایده‌الی هستند و از قابلیت‌های فنی بالا برخوردارند. به عنوان رقیب به آنها احترام می‌گذاریم اما برای کسب برد با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد:‌ در این جام مقابل چین که چند بازیکن بسیار خوب داشت، قرار گرفتیم. همینطور مقابل ستارگان بزرگ کره، عمان و کویت ایستادیم. حضور ما مقابل چنین تیم‌هایی و نتیجه‌گیری مقابل آنها تا مرحله کنونی، خود بیان‌گر آن است که هیچ حریفی را دست کم نگرفتیم. مطمئن باشید در بازی با امارات هم حریف را دست کم نخواهیم گرفت.

پوستگلو همچنین عنوان کرد: اماراتی‌ها در مرحله قبل مقابل ژاپن ایستادند.بازی که در آن درخشیدند. ما هم مثل آنها درخشیدیم و بعد از آن تمام تمرکز‌مان را برای رویارویی با امارات گذاشتیم.

وی در مورد قابلیت‌های تیمش نیز عنوان کرد: تا به اینجا ۴ بازی در جام ملت‌ها انجام دادیم و در تمام مسابقات با در اختیار داشتن مالکیت توپ و بازی چشم‌گیر گروهی درخشیدیم. این قابلیت گسترده را مقابل امارات استمرار می‌بخشیم و به این ترتیب جلوی امارات را می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.