سرپرست تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با ابراز نارضایتی از تعویق بازی تیمش با نماینده تبریز گفت: اگر این بازی زمان بیشتری به تعویق می‌افتاد ۷ میلیون تومانی که برای بلیت پرداخته بودیم هدر می‌رفت.
مرضیه رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تعویق ۲ ساعته دیدار تیمش با انصار ولایت تبریز گفت: قرار بود این مسابقه ساعت ۱۱ برگزار شود اما داوران با بازدیدی که از سالن داشتند اعلام کردند تیر دروازه مشکل دارد و ممکن است به دروازه‌بان آسیب برساند به همین دلیل سالن مسابقه تغییر کرد.

وی افزود: مدت زیادی طول کشید تا سالن پیدا شود. در حالی که بازیکنان ما از ساعت ۱۰ گرم کرده بودند مجبور شدند چند ساعتی منتظر بمانند. البته آنها می‌گفتند تیم مردان در این سالن بازی کرده‌اند و تا حالا هم مشکلی نبوده است.

سرپرست تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به استرس کادر با تغییر سالن، عنوان کرد: اگر این مسابقه در زمان دیگری برگزار می‌شد ۷ میلیون تومان پول بلیت ما هدر می‌رفت. من نیمه دوم در سالن نماندم. به هتل رفتم تا وسایل را جمع کنم. به بازیکنان هم گفتم بلافاصله بعد از بازی به فرودگاه بیایند.

رز جدیدی‌زاده سرمربی این تیم نیز گفت: تعدادی از بازیکنان با سرد و گرم شدن آسیب دیدند. ما بعد از بازی به تهران آمدیم، در حالی که قرار بود زمان پروازمان ساعت ۸ صبح باشد به دلیل شرایط بد جوی لغو شد و ما مجبور شدیم تا ساعت ۱۶ در فرودگاه بمانیم.

دیدار تیم‌های انصار ولایت تبریز و پالایش نفت آبادان با نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود آبادان به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.