هواداران پرسپولیس امروز در تمرین این تیم در خصوص صحبت‌های کی‌روش در مورد حمید درخشان با یکدیگر صحبت می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* در حالی بازیکنان پرسپولیس در ساعت ۱۵ تمرینشان را زیر نظر علیرضا امامی‌فر و مسعود مومنی آغاز کردند که حمید درخشان و حسین عبدی سرمربی و مربی این تیم در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به ورزشگاه درفشی‌فر رسیدند. گفته می‌شود این دو نفر امروز جلسه‌ای با علی‌اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس داشته‌اند.

* هواداران پرسپولیس امروز در خصوص صحبت‌های کی‌روش در مورد حمید درخشان با یکدیگر صحبت می‌کردند. آنها معتقد بودند که سرمربی تیم ملی نباید این گونه درباره سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کرد.

* حدود ۱۰ هوادار امروز از تمرین پرسپولیس دیدن کردند.

* تمرین پرسپولیسی‌ها امروز بدون دویدن دور زمین و با بازی آقاوسط آغاز شد که این تمرین پس از ۱۵ دقیقه با حضور درخشان رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.

* بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها استارت‌هایی کوتاه و سریع بود که این بخش زیر نظر مومنی مربی بدنساز صورت گرفت.

* رضا نوروزی امروز به صورت اختصاصی دور زمین دوید. البته در دقایقی مهدی جعفرپور هم در دویدن به وی پیوست سپس هر دو بازیکن برای طی کردن مراحل پزشکی راهی کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر شدند. این در حالی است که رضا نورمحمدی هم امروز در کلینیک درفشی‌فر و زیرنظر پزشکان به رفع مصدومیتش پرداخت.

* گابریل و اسلامف دو بازیکن خارجی که مدنظر درخشان هستند و این روزها در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوند بعد از حدود ۴۵ دقیقه دویدن دور زمین و مقداری حرکات تیمی برای انجام مراحل تست پزشکی به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال رفتند. در صورتی که این دو بازیکن از نظر پزشکی مشکلی نداشته باشند و از نظر فنی هم مورد تایید درخشان قرار بگیرند با پرسپولیس قرارداد خواهند بست.

* بخش دیگر تمرین امروز سرخپوشان فوتبال با یک دروازه بود به طوری که بازیکنان در دو دسته مدافعین و مهاجمین تقسیم شده بودند و مهاجمان به سمت تک دروازه تمرین حمله‌ور می‌شدند و مدافعان باید از گل خوردن گروهشان جلوگیری می‌کردند.

* تمرین امروز سرخپوشان بسیار شاداب برگزار شد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۵ به مصاف نیروی زمینی تهران خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.