سرمربی ایرلندی لیورپول می‌گوید نمی‌خواهد اتفاقی که در مورد استیون جرارد افتاد تکرار شود و او تعدادی دیگر از بازیکنان باتجربه‌اش را از دست بدهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز می‌گوید در تابستان سال آینده قصد فروش بازیکنان کهنه‌‌کار و پا به سن گذاشته تیمش را ندارد و می‌خواهد آنها را نگه دارد، چون بازیکنان جوان او به تجربه این بازیکنان نیاز دارند.

استیون جرارد، کاپیتان لیورپولی‌ها در پایان این فصل از آنها جدا می‌شود تا دوران بازیگری‌اش را در لس‌آنجلس گلکسی ادامه دهد. این در حالی است که بازیکنانی مانند یان فلاناگان، کولو توره، گلن جانسون و برد جونز همگی در ماه‌های پایانی قراردادهای خود هستند و جوردن هندرسون و مارتین اسکرتل هم تا یک سال و نیم دیگر قراردادهای‌شان به پایان می‌رسد.

راجرز در این خصوص گفت: ما نمی‌توانیم سه یا چهار بازیکن خود را به صورت یکجا از دست بدهیم. شما باید درک کنید که برای رسیدن به موفقیت باید دست از خودخواه بودن بردارید. شما باید به تیم و منافع آن فکر کنید. مربی تیمی را انتخاب می‌کند که فکر می‌کند می‌تواند بازی را ببرد. شما به عنوان یک مربی باید درک کنید که بازی نکردن برای بازیکنان نیمکت‌نشین سخت است. من با این بازیکنان زیادی حرف می‌زنم اما در دوره حضورم در اینجا نشان داده‌ام یک مربی هستم که عملکرد بازیکنانش را در تمرینات به خوبی زیر نظر دارد و لوکاس یکی از بازیکنانی است که می‌تواند برای سایرین الگو باشد.

راجرز ادامه داد: من فکر می‌کنم که بازیکنان جوان باید پتانسیل خود را نشان دهند و برای رسیدن به این هدف به تجربه هم‌تیمی‌های باسابقه‌تر نیاز دارند. شما به عنوان یک مربی فقط نمی‌توانید روی بازیکنان جوان حساب باز کنید. بازیکنانی مانند گلن جانسون، جزو آن دسته از کسانی هستند که ما می‌خواهیم در تیم بمانند. من می‌خواهم لوکاس هم در لیورپول بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.