سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود بی‌ثباتی عملکرد تیمش در بازی‌های این فصل خود، اطمینان دارد آنقدر فرصت به او داده خواهد شد که روسونری را از بحران نجات دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپو اینزاگی تیمش با فاصله‌ای ۲۰ امتیازی نسبت به یوونتوس صدرنشین، در رده دهم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد و این فصل نتایج تیمش بسیار بی‌ثبات بوده است. با این حال فیلیپو اینزاگی اطمینان دارد که از سوی مسئولان باشگاه آنقدر به او فرصت داده خواهد شد که نتایج ضعیفش را جبران و روسونری را از بحران فعلی خارج کند.

اینزاگی که تیمش در حال حاضر با آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده هفت امتیاز فاصله دارد، به خبرنگاران گفت: رئیس باشگاه، سیلویو برلوسکونی تمام طول هفته روزی دو مرتبه با من تماس می‌گیرد. من کاملاً صمیمیت او را درک می‌کنم، همینطور می‌دانم که تیم در وضعیت مطلوبی نیست. من مطمئنم که ما از این وضعیت خارج می‌شویم.

«هر بازی برای من تعیین‌کننده است»، اینزاگی با بیان این مطلب ادامه داد: گاهی اوقات شما برای اینکه از بحران خارج شوید تنها به یک پیروزی نیاز دارید. من انتظار داشتم که برلوسکونی رویکرد دیگری داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد، چون او می‌داند که ما داریم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. یک مربی حتی بعد از ۲۵ سال هم ممکن است اشتباه کند. من اما به کار خود با تیمم ادامه می‌دهم و به طرح‌‌هایم اعتماد دارم.

مهاجم پیشین روسونری خاطرنشان کرد: انتقادات مرا قوی‌تر می‌کند. شاید به این دلیل که در این ۲۰ سال من خیلی مورد تحسین و تمجید هم واقع نشده‌ام. من مطئنم که عطش و انگیزه‌ بازیکنانم برای کسب موفقیت، ما را از این وضعیت خارج می‌کند. من احساس آرامش می‌کنم.

تیم فوتبال میلان امشب در هفته بیستم سری A از ساعت ۲۳:۱۵ میهمان لاتزیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.