سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: به نظر من مسئولان حفاری باید خویشتن‌داری بیشتری می‌کردند و نمی‌گذاشتند تیم‌شان بازی با منصوری را نیمه تمام بگذارد.
اکبر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نیمه‌تمام ماندن بازی روز گذشته منصوری قرچک و حفاری اهواز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اتفاق خاصی در بازی رخ نداده که اینطور بزرگ‌نمایی می‌کنند. ما تحقیق کردیم و دیدیم که دروازه‌بان حفاری چند بار با یکی از لیدرهای ما درگیری لفظی داشته و ادبیاتی بین آنها رد و بدل شده است. این صحبت‌ها باعث شد تا لیدر ما به زمین برود.

وی ادامه داد: علت نیمه تمام ماندن بازی این بود که تیم حفاری زمین را ترک کرد وگرنه داور و ناظر بازی تشخیص دادند که بازی ادامه پیدا کند. اگر مشکلی از بابت مسائل امنیتی بود که داور به رختکن می‌رفت. کلاً رابطه خوبی بین دو باشگاه منصوری قرچک و حفاری اهواز وجود دارد و واقعاً نمی‌دانم تیم حریف چطور زمین را ترک کرد.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک در واکنش به اینکه فکر می‌کند در نهایت نتیجه این بازی به سود چه تیمی شود، گفت: شک نداشته باشید باید نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود ما شود البته اگر قانونی وجود دارد که بازی را به نفع حریف می‌کند ما حرفی نداریم. فقط بحث ما این است که اتفاقی رخ نداد که تیم حفاری زمین را ترک کند.

تقوی تصریح کرد: ما از حفاری ۳ بر یک پیش بودیم و یک دقیقه و ۴۵ ثانیه از بازی باقی مانده بود و نباید این اتفاقات رخ می‌داد. هفته پیش ما در ساوه از میزبان خود یعنی شهرداری ساوه ۳ بر یک پیش بودیم اما فشار تماشاگران باعث شد بازی ۳ بر ۳ مساوی شود. در آن بازی و در چند ضد حمله تماشاگران مانند داور سوت زدند و باعث شدند بازیکنان ما به اشتباه بیافتند، خب ما هم باید زمین را ترک می‌کردیم؟!

وی افزود: به نظر من مسئولان حفاری باید خویشتن‌داری بیشتری می‌کردند و بازی را ادامه می‌دادند. اگر هم اتفاقی رخ داده مسلماً مقصر آن بازیکن بوده است. من فکر می‌کنم مسئولان حفاری وقتی دیدند که از منصوری شکست خورده‌اند تصمیم گرفتند زمین را ترک کنند.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک در مورد شرایط مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: مسئولان اگر بی‌معرفتی نمی‌کردند و دست ما را در پوست گردو نمی‌گذاشتند منصوری می‌توانست امسال به راحتی در کورس قهرمانی قرار بگیرد. تیم ما گیتی‌پسند را در اصفهان و ماهان تندیس را در قم شکست داده است، این یعنی منصوری از نظر فنی مشکلی ندارد.

تقوی درباره جدایی علی رهنما از منصوری و مصدومیت شدید این بازیکن در تیم میثاق گفت: زمانی که رهنما در منصوری بود می‌دانستیم مصدومیت او به حدی است که باید تمرین کند و آرام آرام به تیم اضافه شود. ما همین موضوع را به رهنما هم گفتیم اما او قبول نکرد. به هرحال آقایان نباید به رهنما بازی می‌دادند تا این بازیکن دچار پاره‌گی رباط صلیبی شود و فوتسال ما یکی از بهترین‌های خود را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.