نوزدهمین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی تأسیسات دریایی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های تأسیسات دریایی، ماهان تندیس قم و پایاسازه تبریز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال شهید منصوری قرچک و شرکت ملی حفاری هم نیمه تمام ماند.

در حساس‌ترین دیدار امروز تیم تأسیسات دریایی در سالن فدراسیون هندبال میزبان شهروند ساری بود که این بازی در پایان به برتری ۳ بر ۲ شاگردان حمید شمسایی انجامید. برای تیم تأسیسات در این دیدار خانگی وحید شمسایی، سعید ابراهیمی و مجید رئیسی موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم شهروند نیز توسط امیرحسین رسولی و مرتضی عظیمایی به ثمر رسید. تأسیسات با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال استحکام بخشید و شهروند نیز با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند. 

در دیگر دیدار امروز تیم‌های شهید منصوری قرچک و شرکت ملی حفاری ایران در سالن شهدای هفتم تیرقرچک به مصاف هم رفتند که جدال آنها تا ۲ دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه ۳ بر یک سود تیم میزبان پیگیری می‌شد که بازیکنان و مربیان تیم اهوازی به علت توهین لیدرهای تیم منصوری از زمین بیرون رفتند. برای تیم منصوری در این بازی پیمان حفیظی٬ حمید نصیری و حامد عبداللهی گلزنی کردند و تنها گل تیم حفاری را هم علی کیایی به اشتباه درون دروازه تیم خود جای داد. 

نتایج کامل دیدارهای امروز لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است: * شهید منصوری ۳ - شرکت ملی حفاری ایران یک (این بازی نیمه تمام ماند)* تأسیسات دریایی ۳ - شهروند ساری ۲* ماهان تندیس قم ۵ - فردوسی مشهد یک* پایاسازه تبریز ۵ - دبیری تبریز ۴

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است: ۱- تأسیسات دریایی ۴۰ امتیاز۲- گیتی پسند اصفهان ۳۶ امتیاز۳- شرکت ملی حفاری ایران ۳۴ امتیاز (یک بازی کمتر)۴- مس سونگون ۳۳ امتیاز----------------------------------------------------------۱۲- شهروند ساری ۱۷ امتیاز۱۳- پایاسازه تبریز ۱۶ امتیاز۱۴- شهرداری ساوه ۱۲ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.