تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز امروز در ورزشگاه درفشی‌فر در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. پیام صادقیان در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* سوشا مکانی، اومانیا، کفشگری، بنگر، جعفرپور، اسماعیل‌زاده، عباس‌زاده، عالیشاه، صادقیان، علیپور و علی‌عسگر۱۱ بازیکن پرسپولیس در نیمه اول بودند.

* محمد نوری و رضا نوروزی که دچار سرماخوردگی و مصدومیت هستند قبل از شروع بازی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

* حسین عبدی مربی پرسپولیس همچنان غایب بزرگ این تیم است تا شایعه کناره‌گیری او از کادر فنی پرسپولیس بیشتر شود.

* ۱۰۰ هوادار بازی امروز را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* با توجه به حضور فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس در تیم شهرداری تبریز این بازیکن با سرخپوشان و بازیکنانی مانند کفشگری، علیپور و عالیشاه که سابقه بازی در راه‌آهن دارند خوش و بش کرد.

* سرمربیگری تیم شهرداری تبریز بر عهده خداداد عزیزی است.

* هنگامی که کریم باقری به ورزشگاه درفشی‌فر آمد برخورد گرمی با خداداد عزیزی داشت. این در شرایطی بود که باقری به جای اینکه به سمت رختکن و نیمکت‌ها برود ترجیح داد به گوشه‌ای از ورزشگاه برود و از آنجا بازی را ببیند.

* در غیاب حسین عبدی؛ حمید درخشان و علیرضا امامی‌فر دقایقی طولانی با هم صحبت می‌کردند.

* درخشان و عزیزی سرمربیان دو تیم در طول نیمه اول روی نیمکت نشسته بودند و وظیفه هدایت بازیکنان برعهده دستیاران بود.

* هنگامی که کریم باقری به گوشه دیگری از زمین رفت تا بازی را ببیند محمود خوردبین به جای نشستن روی نیمکت نزد باقری رفت تا در کنار او نظاره‌گر بازی باشد.

* اسماعیل هلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس میهمان ویژه این بازی بود.

* در اواسط بازی محمد عباس‌زاده از پیام صادقیان درخواست پاس داشت اما وقتی عباس‌زاده پس از پاس صادقیان حرکت نکرد هافبک پرسپولیس با فریاد از مهاجم سرخپوشان گلایه کرد که چرا درخواست پاس دارد و حرکت نمی‌کند. صادقیان در طول بازی سر دیگر بازیکنان هم فریاد زد تا کار او ادامه داشته باشد.

* علی اکبر طاهری و مصطفی قنبرپور دیگر مهمانان ویژه بازی امروز بودند.

* قضاوت داور بازی به سود پرسپولیسی‌ها باعث شد بازیکنان شهرداری تبریز بارها نسبت به عملکرد او اعتراض کنند.

* در اواخر نیمه اول یک شخص که شباهت عجیبی به حمیدرضا سیاسی مدیر عامل پیشین و بازداشت شده پرسپولیس داشت به ورزشگاه آمد تا همه فکر کنند سیاسی آزاد شده است.

* در دقیقه ۴۴ روی حرکت پیام صادقیان داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد. نکته عجیب اینجا بود که ابتدا مهرداد کفشگری برای زدن پنالتی پیش رفت اما صادقیان توپ را از کفشگری گرفت تا خودش پنالتی بزند. همین مسئله باعث اعتراض و ناراحتی کفشگری شد به طوری که بازیکنان هم نتوانستند او را آرام کنند. غرزدن‌های کفشگری آنقدر ادامه داشت که پیام صادقیان با حالتی بد به هافبک پرسپولیس نگاه کرد. در ادامه پیام صادقیان موفق شد از روی پنالتی تک گل سرخپوشان را بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.