کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که گل دقیقه ۹۰ تیم ملی به امارات نوید قهرمانی در آسیا را داده است.
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر پایانی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: برخی مواقع لازم است که در مورد کیفیت بازی تیم ملی صحبت نکرده و به نتایج نگاه کنیم. ایران مقابل امارات نیاز به ۳ امتیاز داشت که به آن رسید و از همه مهم‌تر اینکه هیچ موقعیت گلی به امارات نداد.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی در فاز دفاعی عنوان کرد: علاوه بر اینکه در دفاع تیمی خوب بودیم، ۵ موقیعت نیز گل بدست آوردیم که در نهایت دقیقه ۹۰ شیرینی فوتبال نصیب ما شد و موفق شدیم به گل برسیم.

مربی پیشین تیم استقلال در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: ویترین یک تورنمنت، نتایج آن است. اگر تیم ملی خوب بازی کند ولی نتیجه نگیرد، من و رسانه‌ها از کی‌روش انتقاد می‌کنیم. در فوتبال دنیا تنها تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید علاوه بر بازی‌های خوب، به پیروزی هم می‌رسند. بنابراین در حال حاضر آنچه برای ما اهمیت دارد، این است که پس از سال‌ها تیم ملی به قهرمانی برسد.

فریبا افزود: ایرادی در نوع بازی ایران نمی‌بینم، چرا که تیم ملی علاوه بر اینکه به خوبی دفاع می‌کند در فاز حمله موقعیت بدست می‌آورد. ضمن اینکه برای قهرمانی هر تیمی شانس چاشنی آن تیم خواهد بود. در دیدار مقابل امارات این شانس به ما رو کرد و گل دقیقه ۹۰ به ما نوید قهرمانی در آسیا را می‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )