کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال نفت تهران در دیداری دوستانه موفق شد از سد حریف قزاقستانی خود بگذرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نفت تهران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه موفق شد از سد حریف قزاقستانی خود بگذرد.

پیش از این قرار بود نفتی‌ها با الاتحاد عربستان بازی کنند اما به دلیل فراهم نشدن شرایط شاگردان علیرضا منصوریان امروز به مصاف تیم شاخدار قزاقستان رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم نفت تهران به پایان رسید.

گل‌های نفت را در این بازی پادوانی و دفاع تیم شاخدار با یک گل بخودی به ثمر رساندند. گفتنی است این دیدار از سوی دو تیم فیزیکی دنبال می‌شد.

همچنین طبق برنامه قرار است کاروان نفت تهران امشب و در ساعت ۲۰ به وقت محلی با پرواز آنتالیا به سمت استانبول بروند تا دو روز در این شهر اقامت داشته باشند و سپس عازم تهران شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.