سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد که آبی‌های لندن به بازیکن مصری‌‌شان اجازه نمی‌دهند استمفوردبریج را ترک کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح، بال مصری تیم فوتبال چلسی که زمستان سال گذشته از تیم بازل سوئیس به چلسی پیوست، آنطور که انتظار داشت در این فصل نتوانسته است فرصت بازی به دست آورد و در یک سالی که از ورودش به جمع شاگردان آقای خاص می‌گذرد تنها ۱۳ بازی در لیگ برتر انجام داده است. همین موضوع سبب شده است که شایعاتی درباره آینده او در استمفوردبریج مطرح شود. برخی از این شایعات که اخیراً توسط رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده‌اند حکایت از آن دارند که باشگاه رم به شدت خواهان جذب صلاح است. حتی گفته شده است که مدیربرنامه‌‌های صلاح هم پیشنهاد جالوروسی را تأیید کرده است. در این میان گروهی دیگر از رسانه‌‌ها هم از تیم بشیکتاش ترکیه به عنوان مشتری صلاح یاد کرده‌اند.

در واکنش به این اخبار، ژوزه مورینیو،‌سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد که این باشگاه به صلاح اجازه نخواهد داد که در ماه ژانویه آبی‌پوشان لندن را ترک کند.

مورینیو به نشریه استار گفت: زمانی که این خبر منتشر شد من در انگلیس بودم و با مسئولان باشگاه صحبت کردم اما درست نیست اگر بگویم که کدام باشگاه‌ها با ما مذاکره کرده‌اند. صلاح نمی‌تواند برود. من اکنون ۲۰ بازیکن دارم آن هم در حالی که دیدیه دروگبا کمی بیمار است و سزار آسپیلیکوئتا هم مصدوم است. من برای بازی مقابل سوانزی تمام بازیکنانم را در اختیار داشتم و تنها ناتان آکه روی سکوها بود.

آقای خاص ادامه داد: تیم من مهره‌های زیادی ندارد و به همین دلیل به همه بازیکنانی که در اختیارم گذاشته شده‌اند نیاز دارم. اگر قرار باشد صلاح برود باید یکی جای او را پر کند و من فکر نمی‌کنم که ما به او اجازه دهیم به صورت قرضی جدا شود و آن‌وقت مجبور شویم با صرف هزینه‌ای بیشتر یک بازیکن دیگر را به جایش بیاوریم. به همین دلیل می‌گویم که بعید است صلاح از چلسی جدا شود مگر اینکه مسئولان باشگاه بیایند به من بگویند که صلاح به صورت قرضی می‌رود اما به جایش یک بازیکن ۶۵ میلیون یورویی می‌آوریم.

مورینیو در حالی از مسئولان چلسی انتظار دارد که در ازای انتقال صلاح برای او بازیکنی ۶۵ میلیون یورویی بخرند که این بازیکن با قراردادی ۱۱ میلیون پوندی از سوئیس به انگلیس رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.