سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیش از بازی با قطر هم گفته بودیم که هر ۳ بازی مرحله گروهی برای ما فینال است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل قطر که منجر به صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها شد، گفت: بازی بسیار خوبی بود و قبل از بازی هم گفته بودیم که در هر سه بازی کار سختی داریم و فینال پیش روی ماست.

وی افزود: قطری‌ها به دلیل شکستی که پیش از این متحمل شده بودند می‌خواستند پیروز میدان شوند، ما را شکست دهند تا از جام ملت‌ها حذف نشوند.

سرپرست تیم ملی درباره اینکه آیا به دلیل پیروزی در این بازی به بازیکنان پاداش داده می‌شود یا نه، گفت: برای پیروزی در این دیدار فدراسیون فوتبال پیش‌بینی پاداش کرده بود. همچنین حسین هدایتی هم قول داده بود که پاداش می‌دهد.

نبی درباره جریمه ۵ هزار دلاری فدراسیون فوتبال به دلیل نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از پیراهن‌های‌مان را با طرح یوزپلنگ ایرانی را برای AFC فرستاده بودیم که البته این طرح کمرنگ‌تر بود. حالا هم ۵ هزار دلار جریمه شده‌ایم که این جریمه را اسپانسر پرداخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این صحت دارد که ایران به دلیل پررنگ بودن یوزپلنگ ایرانی از لباس دومش مقابل قطر استفاده کرد، گفت: این خبر اصلاً صحت ندارد و به دلیل این موضوع لباس دوم‌مان را نپوشیدیم. ظاهرا وقتی لباس‌ها از ملبورن به سیدنی ارسال شد، کارتنی که در آن لباس‌های دروازه‌بان‌های ما بود، ناپدید شد و به سیدنی نیامد. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

نبی یادآور شد: برابر قطر ما تیم B بودیم و آنها تیم A و به همین دلیل امروز با پیراهن قرمز بازی کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.