سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است مسئولان باشگاه ذوب‌آهن درباره باشگاه خودشان حرف بزنند و باید بدانند صحبت درباره باشگاه پرسپولیس و صادقیان حرفه‌ای نیست.
مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بیانیه باشگاه ذوب‌آ‌هن که از طریق سایت رسمی این باشگاه منتشر شده و در آن عنوان شده که حق رشد پیام صادقیان پرداخت نشده و پرسپولیس را تیم پرحاشیه‌ای خوانده‌اند گفت: سیاست باشگاه‌ پرسپولیس به خصوص با مدیریت جدید این است که وارد حاشیه نشوید و پاسخی به حاشیه‌سازی‌ها ندهید اما بهتر است مسئولان باشگاه ذوب‌آهن درباره تیم خودشان حرف بزنند و درباره حاشیه یا عدم حاشیه باشگاهشان صحبت کنند اما به هر حال پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و حاشیه‌های خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: پیام صادقیان هم بازیکن تیم پرسپولیس است و بهتر است آقایان ترجیحا درباره بازیکنان خودشان صحبت کنند. حرفه‌ای نیست که از طریق سایت رسمی یک باشگاه درباره بازیکن باشگاه دیگری اظهارنظر شود و انتظار ما هم این است که این مسائل حرفه‌ای رعایت شود و قطعا اگر حق و حقوقی هم مطالبه کنند و حق قانونی آنها باشد این حق و حقوق قطعا پرداخت خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس ملزم به پرداخت حق رشد پیام صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن شده یا نه اظهار داشت: نمی‌دانم اما در این باره دو بحث مطرح است که یک بحث عرف بودن یا نبودن این مسئله است و موضوع بحث قانونی بودن آن است که تا جایی که من می‌دانم این مسئله در فوتبال ایران عرف نبوده اما اگر قانونی باشد می‌توانند از طریق مراجع قانونی به حقشان برسند.

خواجه‌وند درباره گلایه‌های محسن بنگر مبنی بر پرداخت‌های مالی نامنظم و کم بازیکنان این تیم تصریح کرد: به هر حال در زمان نقل و انتقالات مشکلاتی پیش آمد که غافلگیرکننده بود و مجموع این مسائل باعث شد تا پرداخت مطالبات مالی با تاخیر انجام شود.

وی در پایان گفت: ظاهرا سیاست باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات بازیکنان به صورت هفتگی است و این روند ادامه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.