نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها گفت: نواب رییس بانوان باید در فدراسیون‌ها جایگاه مشخصی داشته باشند و بتوانند تصمیم‌گیری لازم را انجام بدهند.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های جدید فدراسیون برای تیم ملی بانوان تصریح کرد: در حال حاضر کارهای لازم برای تیم را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم برنامه‌هایمان را برای رقابت‌های برون مرزی انجام دهیم، اما فعلا خبری در این باره وجود ندارد. با توجه به وضعیتی که فدراسیون دارد و همه منتظر انتخابات هستند کارها به بن‌بست خورده است. باید رییس انتخاب شود و بعد برنامه‌ها با نظر او صورت بگیرد و به مرحله اجرا برسد. من نمی‌توانم از شخصی که سرپرست است درخواستی داشته باشم.

کرم‌زاده ادامه داد: من با خانم شهریان صحبت‌های زیادی انجام دادم و او هم اعلام کرده در فکر بسکتبال بانوان است. من به عنوان نایب رییس هرچه احتیاج بود انجام دادم اما من در مرحله دوم هستم و با کشورهای دیگر در ارتباط مستقیم نیستم که همه کارها را انجام دهم. از طرف فدراسیون این کارها صورت گرفته ولی وقتی جوابی داده نمی‌شود من نمی‌توانم کاری کنم.

او درباره اصلاح جایگاه نواب رییس بانوان در اساسنامه تصریح کرد: اگر این موضوع با جدیت پیگیری شود خیلی خوب است اما فعلا خبری از آن نیست. برای مشخص شدن وضعیت نایب رییس بانوان در فدراسیون‌ها باید وقت کافی گذاشته شود. با وجود اینکه من مشکلی با رییس ندارم و اختیاز بخش بانوان کامل در دست من است اما اعتقاد دارم باید نواب رییس بانوان جایگاه و وضعیت مشخصی در فدراسیون‌ها و تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: اگر این اصلاح صورت بگیرد نواب رییس بهتر می‌توانند کار کنند و اگر از زیرمجموعه بودن دربیایند می‌توانند به راحتی کارهای مربوط به بخش بانوان را انجام دهند.

کرم‌زاده درباره نحوه تخصیص بودجه به بانوان در فدراسیون‌ها گفت: زمانی که بودجه در اختیار فدراسیون‌ها قرار می‌گیرد نباید مردان و زنان تفاوتی داشته باشند و برای هردو بخش باید به میزان لازم هزینه شود. نباید در این باره تفکیکی صورت بگیرد، هرچه هست باید برای همه باشد.

او در پایان درباره انتخابات فدراسیون نیز تصریح کرد: امیدوارم کسی که ریاست فدراسیون را قبول می‌کند لایق باشد. رییس فدراسیون باید کاربلد باشد نه اینکه فقط صرف حضورش به عنوان رییس برای او کافی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.