رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم به فوتبال بانوان توجه لازم نمی‌شود و از باشگاه‌ها می‌خواهیم مقداری از بودجه خود را صرف توجه و توسعه فوتبال بانوان کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در مورد قرعه‌کشی دور برگشت لیگ برتر بانوان گفت: چند تیم از لیگ برتر فوتبال بانوان حذف شدند و قرعه‌کشی با حضور ۹ تیم برای نیم فصل دوم برگزار شد.

وی افزود: اعتقاد دارم  به فوتبال بانوان توجه لازم نمی‌شود و از باشگاه‌ها می‌خواهیم مقداری از  بودجه خود را صرف توجه و توسعه فوتبال بانوان کنند.

بهروان در ادامه گفت : یکی از شاخصه‌های پیشرفت در هر کشور این است که چقدر ورزش در آن کشور همگانی است که در حال حاضر در فنلاند و نروژ بیش از ۹۰ درصد افراد ورزش می‌کنند. وقتی خانم‌ها در یک جامعه ورزش کنند، سلامت کلی جامعه بالا می‌رود، ما نیز برای فوتبال بانوان وقت می‌گذاریم  و سعی می‌کنیم عیب‌ها و اشکالات موجود را بررسی کرده و در صدد رفع آنها برآییم.

بهروان در ادامه تصریح کرد: کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و  تاج، نایب رئیس فدرسیون و رئیس سازمان لیگ نیز  از حامیان جدی فوتبال بانوان هستند.

وی افزود: چندان جالب نیست که یک سری از تیم‌ها  به دلیل انصراف از مسابقات حذف شدند و ما مجبوریم لیگ برتر بانوان را با ۹ تیم ادامه دهیم و همچنین روال ما این نیست که  قرعه‌کشی مجدد انجام دهیم ولی با توجه به درخواست برخی از تیم‌ها مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. اصل ورزش حرفه‌ای در اختیار باشگاه‌هاست و ما ناظر و برگزار کننده رقابت‌ها هستیم.

بهروان در پایان گفت: باید برای موفقیت فوتبال بانوان برنامه‌ریزی و استمرار داشته باشیم. درست است که  هرچه تعداد تیم ها کمتر باشد کیفیت بالاتر می‌رود ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده برای اینکه تورنمنتی اعتبار داشته باشد باید حداقل ۲۴ بازی برای هر تیم در آن تورنمنت برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.