دروازه بان جدید پرسپولیس می‌گوید سوشا اول رفیق من است و بعد با او رقابت می‌کنم.
مسعود همامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیوستنش به پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است و آرزوی هر فوتبالیستی است که به این تیم بپیوندد. خدا را شکر این اتفاق برای من رخ داده است. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و برای تیم خوب بازی کنم.

وی درباره سوشا مکانی افزود: من در هر تیمی بودم اول به رفاقت با رقیبم فکر کردم و بعد از آن رقابت کردم. در مدتی هم که فوتبال بازی کردم هیچ زمانی با رقیبم مشکل نداشتم. مطمئنا هر بازیکنی که بهتر کار کند کادر فنی به او بازی خواهد داد. من هم تمرین می‌کنم و مهم ترین مساله این است که هر دو برای پرسپولیس مثمر ثمر باشیم.

دروازه بان جدید پرسپولیس درباره اولویت‌های تیم جدیدش گفت: معتقدم جام باشگاه‌های آسیا برای پرسپولیس مهم است البته نباید از لیگ هم غافل شویم. ما می‌توانیم در تعطیلات تیم مان را تقویت کنیم و با جذب بازیکنان جدید می‌توانیم تیم قدرتمند تری را برای نیم فصل دوم بسازیم. امیدوارم با این شرایط پرسپولیس به جایگاه حقیقی خود برسد و هواداران را خوشحال کند.
او در پاسخ به این که چه رتبه‌ای را برای پرسپولیس پیش بینی می کنید گفت: ‌من هیچ گاه درباره رتبه تیم ها نظر نمی‌دهم. فوتبال یک ورزش تیمی است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد. البته من آرزو دارم پرسپولیس قهرمان شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد هر بازیکن نشان دهنده میزان توانایی های اوست. هر بازیکنی که خوب کار کند و برای تیم مثمرثمر باشد برای هواداران هم محبوب خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.